Αποζημίωση 100.000 ευρώ θα πρέπει να καταβάλλει η ΔΕΥΑΞ στους συγγενείς 64χρονης που σκοτώθηκε, όταν το αυτοκίνητό της, έπεσε σε ανοιχτό φρεάτιο, έχασε τον έλεγχο και καρφώθηκε σε κολώνα της ΔΕΗ. Η αποζημίωση είχε επιδικαστεί από το Εφετείο και επικυρώθηκε από τον Άρειο Πάγο, ενώ η σχετική είδηση προέκυψε από τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το σχετικό ρεπορτάζ στην Αθήνα.
Ο Άρειος Πάγος επικυρώνοντας σχετική απόφαση του Εφετείου (1396/2010) δέχθηκε το επιχείρημα πως υπήρχε υπαιτιότητα των υπευθύνων της ΔΕΥΑΞ επειδή, όπως αναφέρεται στο σκεπτικό, δεν συντήρησαν το φρεάτιο, η σχάρα του οποίου, είχε αποκολληθεί λόγω φθοράς 20 μέρες πριν από το ατύχημα και το ένα τμήμα της είχε μετατοπιστεί, αφήνοντας ακάλυπτο το φρεάτιο.
Το δυστύχημα είχε συμβεί το 2000 σε κεντρικό δρόμο της πόλης. Το φρεάτιο ομβρίων διαστάσεων 1×1 και βάθος τριών μέτρων ήταν ανοιχτό και εκεί έπεσαν οι δύο τροχοί του αυτοκινήτου της άτυχης γυναίκας. Εξαιτίας αυτού έσκασε το λάστιχο, η οδηγός έχασε τον έλεγχο και αφού διένυσε απόσταση 30 μέτρων προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ και σκοτώθηκε.
Κατά την πρόσκρουση η οδηγός υπέστη υπαραχνοειδή αιμορραγία εγκεφάλου και ρήξη καρδιάς και αορτής, γεγονός το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατός της.
Αποζημίωση 100.000 ευρώ επιδίκασε ο Άρειος Πάγος στη ΔΕΥΑΞ για το θάνατο 64χρονης το 2000, το αυτοκίνητο της οποίας είχε πέσει σε ανοιχτό φρεάτιο, έχασε τον έλεγχο και καρφώθηκε σε κολώνα της ΔΕΗ.
Ο Άρειος Πάγος (απόφαση 1396/2010) επικυρώνοντας σχετική απόφαση του Εφετείου δέχθηκε το επιχείρημα πως υπήρχε υπαιτιότητα των υπευθύνων της ΔΕΥΑΞ επειδή, όπως αναφέρεται στο σκεπτικό, δεν είχαν προβεί στη συντήρηση του φρεατίου καθώς και σε τακτικό έλεγχο . Η σχάρα του φρεατίου είχε αποκολληθεί λόγω φθοράς 20 μέρες πριν από το ατύχημα και το ένα τμήμα της είχε μετατοπιστεί.
Το δυστύχημα είχε συμβεί το 2000 σε κεντρικό δρόμο Το φρεάτιο ομβρίων διαστάσεων 1×1 και βάθος τριών μέτρων ήταν ανοιχτό και εκεί έπεσαν οι δύο τροχοί του αυτοκινήτου της άτυχης γυναίκας. Εν συνεχεία έσκασε το λάστιχο, η οδηγός έχασε τον έλεγχο και αφού διένυσε απόσταση 30 μέτρων προσέκρουσε σε κολώνα της ΔΕΗ και σκοτώθηκε.
Κατά την πρόσκρουση η οδηγός υπέστη υπαραχνοειδή αιμορραγία εγκεφάλου και ρήξη καρδιάς και αορτής, γεγονός το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατός της.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;