Οριστικό τέλος φαίνεται ότι παίρνει το μεγαλόπνοο σχέδιο του Προαστικού Σιδηροδρόμου Θράκης, εξέλιξη που φαινόταν προδιαγεγραμμένη από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του, καθώς στο μικρό χρονικό διάστημα που εξυπηρέτησε τους πολίτες πρόλαβε να ζημιώσει με μερικά ακόμη σημαντικά ποσά τον ΟΣΕ.
Άλλωστε όπως είχαν επισημάνει σε όλο αυτό το διάστημα αρκετοί παράγοντες η λειτουργία εξυπηρέτησε απλώς μια μορφή μεγαλοϊδεατισμού και τοπικισμού, σε βάρος όμως των πολύπαθων κρατικών σιδηροδρόμων. Στα δημοσιεύματα του αθηναϊκού τύπου χαρακτηρίζεται προεκλογικό πυροτέχνημα της προηγούμενης κυβέρνησης ενώ μνημονεύεται το γεγονός ότι η Ροδόπη αποτελεί την εκλογική περιφέρεια του τέως Υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη.
Μια αφορμή αναζητούσαν στον ΟΣΕ για να κόψουν τα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου και τη βρήκαν στα έργα που πραγματοποιούνται στο τμήμα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης. Με τη μεταφορά τροχαίου υλικού από άλλες περιοχές της χώρας ο προαστιακός Θράκης ξεκίνησε στις 10 Σεπτεμβρίου με 8 δρομολόγια την ημέρα στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη – Κομοτηνή και από την αρχή εμφάνισε χαμηλές πληρότητες της τάξης των… 5-6 επιβατών ανά δρομολόγιο.
Ύστερα από σχεδόν 5 μήνες αναιμικής λειτουργίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε την επ’ αόριστον αναστολή της λειτουργίας του προαστιακού, καλώντας όσους επιβάτες ενδιαφέρονται σχετικά να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό της κέντρο (210-5297777, από τις 7 το πρωί ώς τις 8 το βράδυ τις καθημερινές) για επιπλέον πληροφορίες.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;