Σταμάτησε η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων προς τα ΚΕΠ για την έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών και άλλων υπηρεσιών.
Οι συχνοί χρήστες του διαδικτύου εκμεταλλεύονται τα τελευταία χρόνια τις υπηρεσίες που προβλέπεται να υπάρχουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των ΚΕΠ στο διαδίκτυο για να υποβάλλουν μέσω της σελίδας τα διάφορα αιτήματα και αυτά να καταλήγουν στα Κέντρα εξυπηρέτησης Πολιτών. Πρόκειται για την έκδοση απλών πιστοποιητικών όπως αυτά της οικογενειακής κατάστασης που πλέον δεν μπορούν να ζητηθούν ηλεκτρονικά.
Δεν πρόκειται για κάποια μεγάλη καινοτομία, όπως θα ήταν π.χ. η πλήρης ηλεκτρονική παροχή πιστοποιητικών με ψηφιακή υπογραφή –τεράστια εξέλιξη για την τριτοκοσμική χώρα- αλλά για απλή υποβολή αιτήματος, ουσιαστικά μια απλοποιημένη διαδικασία ενημέρωσης του αρμόδιου ΚΕΠ, προκειμένου εντός της ημέρας ή μέσα στην επόμενη μέρα το πιστοποιητικό να το παραλάβει κάποιος από το κοντινό του ΚΕΠ. Ξαφνικά οι χρήστες της σελίδας των ΚΕΠ (www.kep.gov.gr) που έχουν κάνει σχετική εγγραφή διαπίστωσαν ότι θα πρέπει να επισκεφθούν μια επιπλέον φορά το ΚΕΠ ώστε να κάνουν χειρόγραφη αίτηση. Και ανγια την Ξάνθη αυτό φαίνεται απλώς ενοχλητικό για την πρωτεύουσα ή για ένα απομακρυσμένο οικισμό αυτό είναι αρκετά επίπονο.
Έτσι για την έκδοση ενός πιστοποιητικού του Δήμου Ξάνθης πχ. θα πρέπει ο πολίτης να πάει δύο φορές στο ΚΕΠ, ο αρμόδιος υπάλληλος των ΚΕΠ να ετοιμάσει την αίτηση του πολίτη και να επικοινωνήσει με το δημοτολόγιο του Δήμου, ο υπάλληλος του Δήμου να εκδώσει ένα πιστοποιητικό και, ενδεχομένως και ένας κλητήρας να το παραδώσει από το Δήμο στο ΚΕΠ, όπου συνολικά θα έχουν απασχοληθεί τρεις τουλάχιστον υπάλληλοι και θα έχουν εκδοθεί πλήθος αιτήσεων και αποδείξεων εκτός από το πιστοποιητικό. Η απλή λογική λέει ότι όποια υπηρεσία ζητά ένα πιστοποιητικό θα πρέπει αρκετά εύκολα να το αναζητήσει ηλεκτρονικά και αυτόματα και να γλιτώσει τον πολίτη από την ταλαιπωρία και αρκετούς άλλους υπάλληλους από επιπρόσθετη εργασία. Ειδικά σε εποχές τεράστιας οικονομικής κρίσης κάτι τέτοιο φαντάζει προκλητικό.
Όμως φαίνεται ότι αντί να αυξάνονται οι υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, αυτές μειώνονται στα ΚΕΠ. Πολλές φορές οι πολιτικές εξαγγελίες και φιλοδοξίες προκειμένου να υπάρχει απλοποίηση των διαδικασιών καταλήγουν το καλάθι, όταν για ανεξήγητους λόγους οι υπηρεσίες παύουν να παρέχονται. Πόσο μάλλον να εκσυγχρονιστούν περαιτέρω.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;