Μεγάλος ήταν ο προβληματισμός που προκάλεσε το πρόσφατο άρθρο του XanthPress.gr για τους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό, την πυκνότητά τους, το υψηλό αντίτιμο αλλά και διάφορες άλλες παραμέτρους που προκαλούν την αντίδραση των πολιτών.
Με δήλωσή του ο Νομάρχης Ξάνθης Γιώργος Παυλίδης, στην οποία επικαλείται το σχετικό δημοσίευμα, γνωστοποιεί την αντίθεσή τους σε όσα δρομολογούνται και θέτει και έναν ακόμη προβληματισμό γύρω από το ζήτημα των διοδίων στην Εγνατία, αυτό της ελεύθερης και απρόσκοπτης διακίνησης των πολιτών μέσα στα όρια κάθε διοικητικής Περιφέρειας, ζητώντας να υπάρχει ένας σταθμός διοδίων ανά περιφέρεια και όχι ανά νομό.
Πιο αναλυτικά σχετικά με την είδηση ότι σε κάθε νομό, καθ’ όλο το μήκος της Εγνατίας οδού, θα τοποθετηθούν διόδια ανά 50 χιλ/τρα, με αντίτιμο 2,80 ευρώ, περίπου, σήμερα, ο Νομάρχης Ξάνθης Γιώργος Παυλίδης εκφράζει την αντίρρησή του και δηλώνει:
«Μετά την ψήφιση του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ», κατά μήκος της Εγνατίας οδού θα υπάρχουν ουσιαστικά 4 αιρετές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις. Οι πολίτες πρέπει να μετακινούνται ελεύθερα και χωρίς ιδιαίτερο κόστος εντός της κάθε Διοικητικής Περιφέρειας. Κατά την άποψή μας δεν πρέπει να υπάρχουν παραπάνω από τέσσερα (4) διόδια καθ’ όλο το μήκος της Εγνατίας οδού, δηλαδή μία (1) φορά ανά Περιφέρεια. Η Εγνατία οδός δεν είναι μόνο οδός μετακίνησης, αλλά και ένα ισχυρό αναπτυξιακό εργαλείο για τον τουρισμό, το εμπόριο, την κοινωνική συνοχή, τη βιομηχανία, για όλα. Η αναπτυξιακή της διάσταση δεν μπορεί και δεν πρέπει να ακυρωθεί μέσα από δυσβάστακτο κόστος μετακίνησης. Δεν μπορούμε να βλέπουμε το δένδρο της είσπραξης και να χάνουμε το δάσος της ανάπτυξης».
To σχετικό άρθρο και τα σχόλια των αναγνωστών βρίσκονται εδώ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;