Αύξηση που φτάνει το 60% παρουσιάζουν οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Κίνα, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά του κόσμου, καθώς αυξάνονται οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Οι συναλλαγές έφτασαν τα 2,25 τρισεκατομμύρια γουάν (331 δισεκατομμύρια δολάρια) την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου, με βάση τα στοιχεία έκθεσης που έδωσε στη δημοσιότητα το Ερευνητικό Κέντρο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια του 2009, οι online συναλλαγές έφτασαν τα 3,6 τρισεκατομμύρια γουάν, όπως δήλωσε ο Κιαν Ζαοκιάν, αναπληρωτής διευθυντής του Εθνικού Συμβουλίου Πληροφοριών.
Τα δεδομένα καλύπτουν τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, επιχειρήσεων και ιδιωτών, αλλά και μεταξύ ιδιωτών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται συνεχώς στην Κίνα, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες λειτουργούν διαδικτυακά καταστήματα στοχεύοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους τους αλλά και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους, αναφέρει η έκθεση.
Στα τέλη Ιουνίου καταγράφηκαν συνολικά 20.700 ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, ενώ οι προβλέψεις κάνουν λόγο για 23.000 ιστοσελίδες μέχρι το τέλος του έτους. Αντιλαμβανόμενη τη μεγάλη σημασία της διαδικτυακής αγοράς της χώρας, της οποίας οι χρήστες ξεπερνούν πλέον τα 420 εκατομμύρια, η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas εγκαινίασε το νέος διαδικτυακό κατάστημα στο μεγαλύτερο site δημοπρασιών της Κίνας.
Σύμφωνα με τον Κιαν, οι πωλήσεις μέσω Ίντερνετ θα αυξάνονται κατά 35% σε ετήσια βάση για τα επόμενα χρόνια, καθώς αυξάνονται οι χρήστες που προβαίνουν σε αγορές στο Διαδίκτυο αλλά και με τη βελτίωση των μεθόδων πραγματοποίησης χρηματικών συναλλαγών μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών που συνδέονται στο Διαδίκτυο
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;