Tην κίνηση φορτηγών που μεταφέρουν αγροτικά προϊόντα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, χωρίς να τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας
και διάφορες προεκτάσεις που προκύπτουν από την κίνηση αυτή επισημαίνει σε μήνυμά του ένας αναγνώστης του XanthiPress.gr , με αφορμή μια άσχημη εμπειρία που είχε ο ίδιος σε δρόμο της περιοχής . (Οι φωτογραφίες δεν απεικονίζουν το επίμαχο όχημα αλλά κάποιο άλλο με το ίδιο φορτίο και τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας, που «συνέλαβε» ο φακός του XanthiPress.gr) Αναφέρει ο φίλος-αναγνώστης Αντώνης στο μήνυμά του :
«Κατοικώ στη Διομήδεια και τρεις – τέσσερις φορές την εβδομάδα, κατεβάζω την οικογένειά μου για μπάνιο στο Μυρωδάτο χρησιμοποιώντας τη διαδρομή Διομήδεια, Μαγικό, Μέλισσα, Χαρτοποιία, αριστερά στον κόμβο του παραλιακού άξονα, και τέλος δεξιά στον κόμβο του Μυρωδάτου.
Τις τελευταίες μέρες είχαμε παρατηρήσει την κίνηση στο κομμάτι Μέλισα – κόμβος Μυρωδάτου φορτηγών αυτοκινήτων τα οποία μετέφεραν τεμαχισμένα φυτά καλαμποικιού τα οποία προορισμό έχουν να γίνουν ενσύρωση (για τους μη γνωρίζοντες ενσύρωση είναι ένα είδος “τουρσί” που φτιάχνεται από χλωρό καλαμπόκι και χρησιμοποιείται από τους κτηνοτρόφους το
χειμώνα που η βοσκή είναι ελάχιστη) .
Φυσικά ούτε λόγος για κάλυψη της καρότσας με τον απαραίτητο μουσαμά ο οποίος ενώ είναι υποχρεωτικός για τα χωματουργικά φωρτηγά δεν γνωρίζω εάν είναι υποχρεωτικός για αυτήν την περίπτωση. Το τι σηκώνεται από τις καρότσες δεν λέγεται. Και καλά να είσαι με αυτοκίνητο. Είδα προσπέραση τέτοιου φορτηγού σε μοτοποδήλατο και το κακόμοιρο το παιδί που οδηγούσε το μηχανάκι τα είδε όλα, ας μου επιτραπεί η έκφραση!! Το απίθανο όμως το είδαμε χθες το απόγευμα. Φορτηγό τετραξονικό μάρκας Mercedes (μικτό βάρος 33 τόνοι) χωρίς καν αριθμούς κυκλοφορίας, το οποίο το προσπέρασα μετά τον κόμβο της Μέλισσας. Στην αρχή νόμισα ότι ο αριθμός του είχε καλυφθεί από τα καλαμπόκια επειδή συνήθως είναι χαμηλά, πάνω από τη ρεζέρβα, αλλά όταν τον προσπέρασα είδα από τον καθρέπτη ότι δεν είχε ούτε μπροστά. Σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο την τροχαία, αλλά μετά το σχετικό καυγαδάκι με τη σύζυγο και μετά τη σκέψη ότι η τροχαία όσο κοντά και να είναι αποκλείεται να τον προλάβει πριν χωθεί στον παράδρομο, δεξιά, μετά τη χαρτοποιία απ’ τον οποίο βγαίνουν συνήθως, δεν το έκανα, και ειλικρινά το μετάνιωσα
Σας υποβάλω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις με ελπίδα να τις μεταφέρεις στην φίλτατη τροχαία:
1. Πέρσυ βλέπαμε στον παραλιακό άξονα κίνηση περιπολικών τακτικά όπως επίσης και μπλόκα στους κόμβους, ειδικά μετά το ατύχημα σε κάποιον κόμβο. Φέτος δεν είδαμε ούτε ένα. Γιατί ???
2. Οπως και η πλειονότητα, πληρώνω τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων, τεκμήριο και ένα κάρο service για να είμαι νόμιμος και να είναι το αυτοκίνητό μου ασφαλές όταν μεταφέρω την οικογένειά μου. Γιατί ο κάθε έξυπνος Ελληναρας κο(υ)μπιναδόρος να κυκλοφορεί αυτό το χάρο και να είναι δημόσιος κίνδυνος?
3. Είναι σωστό να αισθάνομαι ρουφιάνος όταν σκέφτομαι να “δώσω” ένα τέτοιο “δολοφόνο” ?
4. Είναι πιο σημαντικό για την τροχαία το να γράφει πιτσιρικάδες για κράνος και
αυτοκίνητα για παράνομο παρκάρισμα από το να φροντίζει να τηρείται ο νόμος σε ένα δρόμο που το καλοκαίρι, κατά τις απογευματινές ώρες, έχει αρκετή κίνηση?
5. Τα με νόμιμη άδεια κυκλοφορούντα φορτηγά είναι υποχρεωμένα να έχουν την καρότσα τους καλυμένη με μουσαμά όταν κουβαλούν χύμα φορτίο ώστε να μην προκαλούν όχληση και το κυριότερο κίνδυνο?
6. Είναι κοινό μυστικό και μου το επιβεβαιώνει και φίλος αστυνομικός ότι δίνονται εντολές του τύπου “Θέλω σήμερα ΧΧ κλήσεις για κράνος” ή “ΧΧ κλήσεις για ζώνη”. Είναι πιο σημαντικές αυτές από το να επικρατεί ασφάλεια στους δρόμους με την μεγάλη κίνηση?
Τέλος να στείλω χαιρετίσματα στον οδηγό του άνευ αριθμού κυκλοφορίας φορτηγού και του υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά που θα (αν) τον συναντήσω, θα καλέσω την
τροχαία και θα του κάνω παρέα στη διαδρομή του μέχρι να δω που θα σταματήσει.»
Αντώνης
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;