Υπάρχουν δύο τρόποι να εμπλέξετε την επιχείρηση σας στην περίοδο την εορτών, να αποφασίσετε να δραστηριοποιηθείτε την στιγμή που οι καταναλωτές έχουν πάρει ήδη την απόφαση για τις αγορές τους η να ξεκινήσετε όταν οι ανταγωνιστές σας θα αρχίζουν να προετοιμάζονται.
Εφόσον εκμεταλλευτείτε το διαδίκτυο, με έξυπνους τρόπους και χωρίς να δαπανήσετε μια περιουσία η επιχείρηση σας θα δικτυωθεί με κόσμο. Και το ζητούμενο στις εορταστικές διαφημιστικές εκστρατείες δεν είναι να πουλάτε αλλά να δικτυωθείτε με τους καταναλωτές την στιγμή που βρίσκονται στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση.
Έρευνα στην Αμερική – που την περίοδο των εορτών δεν έχει μεγάλη απόκλιση από τις Ευρωπαϊκές αγορές – δείχνει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες που ως στόχο έχουν το συναίσθημα, κατά μέσο όρο, κερδίζουν 6,85 δολάρια για κάθε 1 δολάριο δαπάνης
Διαβάστε αναλυτικά εδώ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;