Όταν ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος παγκοσμίως αυξάνει το κονδύλι του στο Facebook και δημιουργεί ειδικό γραφείο για τα Social Media, ο κόσμος του Μάρκετινγκ πρέπει να δώσει προσοχή.
Η Procter & Gamble δείχνει να δίνει μεγάλη βαρύτητα στο Facebook, σύμφωνα με το Marketing Week. Εκτός από το να ενθαρρύνει τα brands να αναπτύξουν την εκεί παρουσία τους, πρόσφατα ίδρυσε γραφείο στη Silicon Valley το οποίο θα τη συνδράμει στην ανάπτυξη της παρουσίας της στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης και θα διερευνήσει τις δυνατότητες αξιοποίησής του (αλλά και άλλων Social Media) για τους σκοπούς του Μάρκετινγκ.
Αυτά ανακοινώθηκαν πρόσφατα σε συνάντηση μεταξύ στελεχών της P&G και επενδυτών, και πήραν περαιτέρω δημοσιότητα μέσω του blog VentureBlog. «Ο σαφής στόχος της P&G για το 2010 είναι να εξασφαλίσει ότι καθένα από τα brands της έχει σημαντική παρουσία στο Facebook, και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σημαντικά κονδύλια εκεί», αναφέρει το VentureBlog. «Και παρόλο που η P&G αναγνωρίζει ότι υπάρχει αρκετός σκεπτικισμός αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο Facebook, εντούτοις το θεωρεί ως ένα απαραίτητο εργαλείο για την ψηφιακή της διαφήμιση και το brand building».
Όσον αφορά στα κονδύλια που προτίθεται να επενδύσει η P&G στο Facebook, παρόλο που δεν προσδιόρισε το ύψος τους, φρόντισε να καταστήσει σαφές ότι τα νούμερα είναι πολύ μεγάλα.
Αντίθετα με το Facebook, η P&G θεωρεί το Twitter ως ένα μέσο που μοιάζει πολύ περισσότερο με την Τηλεόραση, καθώς κρίνεται ότι είναι ένα σπουδαίο μέσο για μαζική επικοινωνία. Ορισμένα από τα brands της εταιρείας χρησιμοποιούν το Twitter για να εμπλακούν με τους καταναλωτές σε one-on-one επίπεδο, όταν οι καταναλωτές έχουν ερωτήσεις και απορίες. Επίσης, «θεωρούμε το Twitter ως ένα πολύτιμο εργαλείο για να ακούμε τους καταναλωτές», εξηγούν σχετικά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;