Μετά από την αρχική επιβεβαίωση της…ύπαρξης του, η Ducati παρουσίασε και επισήμως το νέο της μοντέλο μέσω το διαδικτύου
δίνοντας πληθώρα πληροφοριών, φωτογραφιών και τεχνικών χαρακτηριστικών. Το 796 δανείζεται τον κινητήρα του Hypermotard και την εμφάνιση του Monster 1100.
Το «χάσμα» μεταξύ των 696 και 1100 γεφυρώνει το νέο Monster, αποτελώντας παράλληλα μια ανταγωνιστική πρόταση στη κατηγορία των streetfighter και γυμνών μοτοσικλετών της κλάσης των 750-800κ.εκ. Ο κινητήρας προέρχεται από το Hypermotard 796, δηλαδή πρόκειται για ένα αερόψυκτο, δικύλινδρο, σε διάταξη «L» μηχανικό σύνολο, χωρητικότητας 803 κ.εκ. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλ. ψεκασμού, ενώ οι δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, κινούνται μέσω του γνωστού δεσμοδρομικού (desmo) σύστηματος της Ducati. Η απόδοση ωστόσο παρουσιάζεται βελτιωμένη σε σχέση με το Hypermotard, χωρίς όμως η Ducati να διευκρινίζει αν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στον κινητήρα. Συγκεκριμένα, η ισχύς φθάνει πλέον τους 87 ίππους στις 8.250σ.α.λ. (Hypermotard: 81 στις 8.000) και η ροπή τα 8 κιλά στις 6.250σ.α.λ. (Hypermotard: 7,7 στις 6.250). Με κάθε επιφύλαξη, υποθέτουμε ότι το κέρδος στην απόδοση, οφείλεται στο διαφορετικό συνδυασμό φιλτροκούτι – εξατμίσεις σε σχέση με το Hypermotard.
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση, αυτή ακολουθεί πιστά τις γραμμές της τελευταίας γενιάς των monster. Ωστόσο, η ύπαρξη μονόμπρατσου ψαλιδιού, οι πεντάκτινες σχήματος «Υ» ζάντες αλουμινίου (3.50 Χ 17 & 5.50 Χ 17) και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Diablo Rosso (120/70 & 180/55), αποτελούν στοιχεία του μεγάλου «τέρατος» των 1.100κ.εκ. Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με τις αναρτήσεις, οι οποίες προέρχονται από το 696, δηλαδή USD πιρούνι 43χλστ. της Showa με διαδρομή 120χλστ (χωρίς ρυθμίσεις) και μονό αμορτισέρ της Sachs, με διαδρομή 148χλστ (ρυθμιζόμενο ως προς τη προφόρτιση και την επαναφορά). Στα φρένα, το 796 εξοπλίζεται με τις μονάδες πέδησης των 696 & 1100, πράγμα που σημαίνει δύο δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. μπροστά και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και μονός δίσκος 245χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Στο μέσο μεταξύ του «μικρού» 696 και του «μεγάλου» 1.100, βρίσκεται το 796 σε ότι αφορά στο ύψος της σέλας ( 800χλστ έναντι 770 και 810) και στο βάρος (167 κιλά έναντι 161 και 169). Το Monster 796 θα διατίθεται επίσης και σε έκδοση με ABS (169κιλά).
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προωθητική ενέργεια της Ducati «Logomania», που πραγματοποιείται με αφορμή τη παρουσίαση του Monster 796. Εκτός από τα «κλασσικά» χρώματα λευκό, κόκκινο και μαύρο στα οποία θα διατίθεται το μοντέλο, η Ducati έχει σχεδιάσει μια εκπληκτική σειρά εναλλάξιμων πλαστικών καλυμμάτων για το ρεζερβουάρ, βασισμένη σε θρυλικά μοντέλα της εταιρείας. Με αυτό τον τρόπο, ο κάτοχος ένος 796 (αλλά και των άλλων δύο εκδόσεων του Monster) θα μπορεί να αλλάζει εμφάνιση στη μοτοσικλέτα του προσθαφαιρώντας τρία κομμάτια πλαστικών (καλύμματα ρεζερβουάρ και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη). Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι υπάρχουν διαθέσιμα πλαστικά στα χρώματα ιστορικών μοτοσικλετών της Ducati, όπως 900SS, Darmah, Pantah, Imola 750 και άλλες, ενώ δεν λείπουν και κάποιες εκκεντρικές χρωματικές επιλογές, όπως μωβ( !) και κίτρινο «κροκί» (!).
Τέλος, σε ότι αφορά στη τιμή διάθεση του νέου Monster 796 στην Ευρώπη, μια πρώτη εκτίμησε είναι τα 9.000 ευρώ όπως αναφέρει το www.mototriti.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;