Η διαχείριση των Social πλέον δεν είναι μια απλή υπόθεση, κοστίζουν. Αυτό που κοστίζει όμως δεν είναι το “βαρέσεις το καρφί” αλλά να ξέρεις που να ξέρεις που να “βαρέσεις το καρφί”.
Και μια που μιλάμε για καρφιά, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να απαντήσει η Περιφέρεια για πιο λόγο δίνει 19,500 σε διαφημιστική εταιρεία για να “βαράει καρφιά”, αφού σύμφωνα με την αιτιολογία που τα έδωσε, αυτό θα μπορούσε να το κάνει και ένας απλός υπάλληλος της Περιφέρειας.
Δεν χρειάζεται να γίνουν φωτογραφίσεις, δεν χρειάζεται να γίνουν βίντεο, δεν χρειάζεται να γίνουν δημιουργικά, δεν χρειάζεται καν να δημιουργηθεί αγοραστικό κοινό.
Τα Posts θα αναφέρονται στο ΕΣΠΑ, εκτός και αν, όπως αναφέρουν άλλα ΜΜΕ, τα χρήματα αυτά δίνονται έμμεσα για προεκλογική στήριξη στον Χρήστο Μέτιο. Ο νυν Περιφερειάρχης δεν είναι τέτοιος, δεν προσλαμβάνει δημοσιογράφους, ιδιοκτήτες ΜΜΕ για να τον στηρίζουν, δεν μοιράζει λεφτά για αναθέσεις.
Έχει δυο γέφυρες να χτίσει!
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;