Όλες οι καμπάνιες που σχεδιάζετε και υλοποιείτε στα Social Media δεν έχουν την ίδια αποστολή, άλλες έχουν στόχο την πώληση, άλλες να πείσουν τον χρήστη για μια ενέργεια και άλλες να σηματοδοτήσουν την Branda σας ως κορυφαίο εμπορικό σήμα. Η τελευταία είναι και η πιο περίπλοκη αφού ο στόχος είναι το συναίσθημα και δεν αρκεί μια ενέργεια..
Σήμερα οι χρήστες δέχονται τόσες πολλές πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες – ειδικά χορηγούμενες- με συνέπεια όταν πρόκειται για την branda και την φήμη της, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά και σύγχρονα εργαλεία για να πεισθούν οι χρήστες, και αυτό είναι το «Social Proof» (Κοινωνική Απόδειξη).
Διαβάστε περισσότερα στην green-apple.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;