Παίρνεις τρεις νέους και φιλόδοξους σχεδιαστές, τους δίνεις τρία μοντέλα που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή και τους αφήνεις να εκφραστούν με ελάχιστους περιορισμούς. Το αποτέλεσμα; Τα εντυπωσιακά concept Furious, Switchblade και Slammer τα οποία είναι παράλληλα και πλήρως λειτουργικά!
Αν νομίζετε πως οι μοτοσικλέτες που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι φανταστικά μοντέλα που δεν πρόκειται ποτέ να μπουν στην παραγωγή γιατί αποτελούν concept, σκεφτείτε ξανά. Όπως είπαμε και πριν βασίζονται σε μοντέλα που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή και οι τροποποιήσεις που έχουν δεχτεί σε πλαίσιο, κινητήρα και αναρτήσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένες, ειδικά στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις. Σκόπος βέβαια της Honda δεν ήταν οι περιορισμένες τροποποιήσεις αλλά να δώσει την ευκαιρία σε τρεις νέους σχεδιαστές της από το Αμερικάνικο Τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης την ευκαιρία να σχεδιάσουν τρεις πλήρως λειτουργικές μοτοσικλέτες με περιορισμένο μπάτζετ και μάλιστα σε διάστημα μόλις τριών μηνών, χωρίς παράλληλα να χαθεί η ταυτότητα της κάθε μοτοσικλέτας. Λέτε η Honda να έχει στα σκαριά το δικό της τμήμα εργοστασιακών custom μοντέλων, όπως είναι τo CVO της Harley Davidson; Ποιος ξέρει! Μέχρι να μάθουμε όμως, ας ρίξουμε μία ματιά σε αυτά τα πραγματικά εντυπωσιακά πρωτότυπα.
Stateline “Slammer” (Bagger)
Το Slammer βασίζεται πάνω στο Stateline και έχει σχεδιαστεί από τον Erik Dunshee με στόχο να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται στην άσφαλτο! Διαθέτει αεραναρτήσεις που μεταβάλλουν το ύψος της μοτοσικλέτας από 5,6 έως 15 εκ., ώστε να μπορεί να κινείται χωρίς πρόβλημα, ηχοσύστημα συνολικής ισχύος 500 Watt (με 10ιντσο subwoofer παρακαλώ) και πίνακα οργάνων που μετατρέπεται σε σύστημα multimedia και GPS. Το κατόρθωμα του σχεδιαστή είναι ότι τα έκανε όλα αυτά χωρίς να επέμβει στο πλαίσιο τις μοτοσικλέτας, τον κινητήρα, το ψαλίδι ή το ντεπόζιτο.
Χαρακτηριστικά
– Στάνταρτ πλαίσιο, ψαλίδι, κινητήρας VT1300 και ντεπόζιτο
– Τροχός 23 ιντσών εμπρός
– Πλήρως ρυθμιζόμενη αερανάρτηση
– Εξαπίστονη δαγκάνα και δίσκος με συνθετική επικάλυψη εμπρός
– Πίνακας οργάνων με Multimedia μονάδα και GPS
– Ηχοσύστημα 500 Watt με τρία ηχεία και subwoofer 10 ιντσών
– Κοστούμι και σέλα σχεδιαμσένα από την αρχή
– Μαύρη βαφή δύο τόνων (σατινέ και πέρλα)
– Διπλή εξάτμιση Crossover
– Φίλτρο αέρα χωρίς φιλτροκούτι
Sabre “Switchblade” (Pro Drag)
Το Switchblade του Edward Birtulescu είναι μακράν το πιο αθλητικό από τα τρία και αυτό που έχει δεχτεί και τις περισσότερες μετατροπές. Τα περιφερειακά του θα μπορούσαν κάλλιστα να ανήκουν στον εξοπλισμό οποιασδήποτε κορυφαίας superbike ή ακόμη και αγωνιστικής κατασκευής! Σύμφωνα με τη Honda, για τη δημιουργία του «Στιλέτου» ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από τη Formula 1 και τα MotoGP
Χαρακτηκριστικά:
– Στάνταρτ πλαίσιο, κινητήρας VT1300 και ντεπόζιτο
– Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Ohlins TTX
– Κοστούμι από ανθρακονήματα
– Αλυσίδα αντί του άξονα μετάδοσης
– μονόμπρατσο ψαλίδι
– Αγωνιστικές δαγγκάνες και δίσκοι της Brembo
– Τροχοί 18 και 21 ιντσών πίσω και εμπρός αντίστοιχα από ανθρακονήματα
– Μονάδα GPS και χρονομετρητής στον πίνακα οργάνων
– Γέφυρες πιρουνιού από billet αλουμίνιο
– Φιλτροχοάνη
Χαρακτηριστικά:
– Κινητήρας VT1300 και ντεπόζιτο στάνταρτ
– Εμπρός και πίσω τροχός 23 και 20 ιντσών αντίστοιχα
– Εκτεθειμένος άξονας μετάδοσης
– Πλαίσιο hard tail (χωρίς πίσω αν)
– Ειδικής κατασκευής τιμόνι τύπου Drag bar
– Straight pipe εξατμίσεις
– Δερμάτινη σέλα με διαμάντια
– custom βαφή σε ντεπόζιτο και φτερά
Honda Fury “Furious” (Hardtail Chopper)
Το Furious είναι έργο του Nick Renner, βασίζεται πάνω στο Fury και έχει μετατραπεί πλήρως σε chopper. Το πλαίσιο του είναι φτιαγμένο για την συγκεκριμένη περίσταση και δεν φέρει πίσω ανάρτηση (για αυτό και ονομάζεται hard tail), οι τροχοί εμπρός και πίσω είναι τεράστιοι (23 και 20 ίντσες αντίστοιχα), το πιρούνι, στα πρότυπα της κατηγορίας, ιδιαίτερα μακρύ και η όλη κατασκευή κατατάσσεται στην κατηγορία old school.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;