Το μοντέλο που θα δούμε από τη Hyundai ως το νέο Elantra μόλις έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του με το όνομα Avante
στην έκθεση Busan Motor Show της Νότιας Κορέας. Οι περιορισμένες πληροφορίες που έχουν ανακοινωθεί το θέλουν να χρησιμοποιεί κινητήρα 1,6 λίτρων με 140 ίππους όπως αναφέρει το autotriti.gr
Σχεδιαστικά το νέο Elantra (Avante για την Κορεάτικη αγορά) δεν θα θυμίζει καθόλου τις εκδόσεις του παρελθόντος αφού η νέα τάση που ακολούθησε η Hyundai στο σχεδιασμό του ονομάζεται «Fluidic Sculpture». Αυτή χαρακτηρίζεται από τις χυτές όσο και οργανικές γραμμές του αμαξώματος που με την πληθώρα νεύρων σε όλο το μήκους του, καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα έντονα δυναμικό σύνολο. Το τελικό αποτέλεσμα παραπέμπει σε τετράθυρο κουπέ, ενώ στοιχεία που δείχνουν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας που θα έχει είναι τα εμπρός φανάρια με τεχνολογία HID (High Intensity Discharge), καθώς τα πίσω θα είναι LED.
Φωτογραφίες του εσωτερικού δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη, όμως η εταιρεία αναφέρει ότι το Elantra θα έχει στοιχεία που δεν θα συναντάμε στον ανταγωνισμό, όπως οθόνη TFT LCD στον πίνακα οργάνων, και πίσω θερμαινόμενα καθίσματα. Μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί μόνο ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης. Πρόκειται για το χωρητικότητας 1.6 λίτρων Gamma GDI (Gasoline Direct Injection-άμεσου ψεκασμού), με την απόδοση στους 140 ίππους και τη ροπή στα 167 Nm. Η μετάδοση θα γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων για το οποίο η Hyundai αναφέρει ότι θα βοηθά ώστε το Elantra να έχει μικρότερη κατά 10% κατανάλωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Οι πωλήσεις στην αγορά της Κορέας θα ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2010, και στις υπόλοιπες αγορές λίγο αργότερα. Τέλος, να θυμίσουμε ότι ως μοντέλο το Elantra είναι το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο της Hyundai με περισσότερα από 6 εκατομμύρια αντίτυπα από το 1990 που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Σχεδιαστικά το νέο Elantra (Avante για την Κορεάτικη αγορά) δεν θα θυμίζει καθόλου τις εκδόσεις του παρελθόντος αφού η νέα τάση που ακολούθησε η Hyundai στο σχεδιασμό του ονομάζεται «Fluidic Sculpture». Αυτή χαρακτηρίζεται από τις χυτές όσο και οργανικές γραμμές του αμαξώματος που με την πληθώρα νεύρων σε όλο το μήκους του, καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα έντονα δυναμικό σύνολο. Το τελικό αποτέλεσμα παραπέμπει σε τετράθυρο κουπέ, ενώ στοιχεία που δείχνουν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας που θα έχει είναι τα εμπρός φανάρια με τεχνολογία HID (High Intensity Discharge), καθώς τα πίσω θα είναι LED.
Φωτογραφίες του εσωτερικού δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη, όμως η εταιρεία αναφέρει ότι το Elantra θα έχει στοιχεία που δεν θα συναντάμε στον ανταγωνισμό, όπως οθόνη TFT LCD στον πίνακα οργάνων, και πίσω θερμαινόμενα καθίσματα. Μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί μόνο ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης. Πρόκειται για το χωρητικότητας 1.6 λίτρων Gamma GDI (Gasoline Direct Injection-άμεσου ψεκασμού), με την απόδοση στους 140 ίππους και τη ροπή στα 167 Nm. Η μετάδοση θα γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων για το οποίο η Hyundai αναφέρει ότι θα βοηθά ώστε το Elantra να έχει μικρότερη κατά 10% κατανάλωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Οι πωλήσεις στην αγορά της Κορέας θα ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2010, και στις υπόλοιπες αγορές λίγο αργότερα. Τέλος, να θυμίσουμε ότι ως μοντέλο το Elantra είναι το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο της Hyundai με περισσότερα από 6 εκατομμύρια αντίτυπα από το 1990 που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;