Η άτυχη στιγμή το 2020 η Ξάνθη να έχει Δημάρχους Τσέπελη και Φανουράκη

16 Ιανουαρίου 202016:28

Αξιολογώντας ως success story το εγχείρημα της Διπλωματίας των Πόλεων, που ο δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποίησε σαν εργαλείο τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, ο δήμαρχος Ιωαννίνων, Μωυσής Ελισάφ, αποφάσισε να υιοθετήσει το συγκεκριμένο μοντέλο, για να το εφαρμόσει και στη δική του πόλη.

Με γνώμονα τη δυναμική των Ιωαννίνων, τον πολιτιστικό τους πλούτο, την κομβική τους θέση και τις υποδομές τους, ο κ.Ελισάφ εκτιμά ότι είναι μια πόλη που έχει όλες τις προδιαγραφές για να αυξήσει τον τουρισμό της, επενδύοντας στην εξωστρέφεια.

Με πρώτο σταθμό το Ισραήλ τον Φεβρουάριο, η Διπλωματία των Πόλεων “ αλά Ιωάννινα” ξεκινά το δικό της ταξίδι -κυριολεκτικά και μεταφορικά- για την προβολή και προώθηση της πόλης ως τουριστικού προορισμού. Θα ακολουθήσουν η Κύπρος, η Τουρκία (Κωνσταντινούπολη), η Αλβανία, τα γειτονικά βαλκανικά κράτη και άλλες πόλεις της Ευρώπης, όπου στο πλαίσιο της Διπλωματίας των Πόλεων, με “ μπροστάρη” τον κ.Ελισάφ, τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Γιώργο Λώλη, εκπροσώπους φορέων και επαγγελματίες, θα παρουσιαστεί ο προορισμός και θα επιδιωχθούν συνεργασίες.

Αυτά συμβαίνουν το 2020 σε άλλους Δήμους όπως αυτός των Ιωαννίνων. Τόσο ο Δήμος όσο και ο Νομός Ιωαννίνων έχουν αναπτύξει το τουρισμό, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, λόγω του Περιφερειάρχη τους, κ. Καχριμάνη, και των Δημάρχων που έχουν περάσει από την πόλη. Αντίθετα στην Ξάνθη το 2020 έχουμε για Δημάρχους τον παλαίμαχο δημοτικό σύμβουλο, Μανώλη Τσέπελη, και τον δημοτικό σύμβουλο από τον πάγκο, Μανώλη Φανουράκη.

Την ώρα που άλλοι Δήμοι σχεδιάζουν την επόμενη ημέρα, οι δύο δήμαρχοι της Ξάνθης φουσκώνουν σαν τα παγόνια γιατί έφεραν μουλάρια και λαμπάκια τα Χριστούγεννα στην Ξάνθη, ενώ για να αποσύρουν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο επιστράτευσαν ένα ….τρακτέρ!!!

Και αν όλα αυτά σας φάνηκαν ευτράπελα, για όσους σκέφτονται γιατί οι υπόλοιποι πατάνε “Like” και “Καρδούλες” μπας και χωθούνε πουθένα, η Ξάνθη χάνει ακόμα μια φορά ευκαιρίες .ώστε το όνομα της ως Brand να επανέλθει στην “Συναισθηματική Τουριστική Συνείδηση” του κόσμου. Πόλεις όπως η Δράμα, τα Τρίκαλα, η Καρδίτσα, ο Βόλος, το Ρέθυμνο και άλλες, έχουν προσπεράσει την “Βασίλισσα της Θράκης” η οποία μοιάζει πιο κατάκοπη και από την Βασίλισσα της Αγγλίας.

Εδώ και δέκα χρόνια, με αποκορύφωμα τα πέντε χρόνια του Μπάμπη Δημαρχόπουλου και τους τέσσερις μήνες (και έρχονται χειρότεροι) του Μανώλη Χ 2 = Δήμαρχος, η πόλη έχει καταντήσει σαν το σπίτι των Adams, σκοτάδι!

Αυτοί λοιπόν, οι Μανωληδες, καλούνται να διαχειριστούν ευκαιρίες όπως την επίσκεψη Δασκαλάκη και την φήμη του Νομού και της Σταυρούπολης λόγω της Προέδρου της Δημοκρατίας.  Είναι προφανές ότι ο Μανώλης Χ 2 = Δήμαρχος δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο καθηγητής, τι εκπροσωπεί και ποια είναι η ευκαιρία για την πόλη. Είναι ακόμα πιο προφανές ότι δεν ξέρει και τι πρέπει να κάνει ώστε  να εκμεταλλευτεί η πόλη την παρουσία του. Μάλιστα γίνεται λόγος για τα χρήματα που ξοδεύτηκαν, 6000 περίπου. Εμείς να πούμε στον Δικέφαλο Δήμαρχο ότι τα χρήματα που ξοδεύτηκαν είναι πάρα πολύ λίγα. Όταν δίνεις 10000 χιλιάδες ευρώ για να έρθει για 30 λεπτά ένας τραγουδιστής, είναι ελάχιστα για τον καθηγητή. 

Δικέφαλε Δήμαρχε, βγάλε λοιπόν άλλα 6000 ευρώ, πάρε τον Γιώργο Κράλη να σου κάνει 4 βίντεο promo, βγάλε άλλες 6000 ευρώ και πάρε το υλικό αυτό και δώστο, με τα χρήματα αυτά σε μεγάλα ΜΜΕ των Αθηνών να το κάνουν θέμα. Φυσικά δεν θα σου πούμε και άλλες λεπτομέρειες, έχεις συνεργάτες που παίζουν το Web Marketing στα δάχτυλα …του κάτω ποδιού. 

Όσο για την Σταυρούπολη, κακόμοιρε Δικέφαλε Δήμαρχε, σε ένα 24ωρο η λέξη είχε πάνω από 1.800.000 αναζητήσεις, ρώτα τον Big Feet του Web Marketing να σου δείξει! 1.800.000 αναζητήσεις και σε αυτές δεν είχε καμιά ουσιαστική πληροφορία για την περιοχή, εκτός από, πως το είπατε στο Δελτίο Τύπου του Δήμου, “ιδιαίτερου φυσικού κάλλους περιοχή”, λες και το κάλος της περιοχής βγάζει μόνο Αινστάιν και όχι Κάλους!

Και είσαι Κακόμοιρος Δικέφαλε Δήμαρχε, μαζί και όσοι σε στηρίζουν, γιατί με αυτή την κακομοιριά, την άγνοια του τι συμβαίνει το 2020 (αλήθεια ξέρεις να στέλνεις έστω e-mail), και που οδηγεί η ταχύτητα της πληροφορίας, οδηγείς την Ξάνθη στο ξύσμα του πάτου του βαρελιού, του βαρελιού που το πήρες από την παλέτα που γράφει Μετριότητα 

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr