Το 17% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων προσελκύει πλέον το internet, αποσπώντας σημαντικό μερίδιο από τα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο)…
Σύμφωνα με το xblog.gr το αντίστοιχο ποσοστό το 2005 ήταν μόλις 8%.
Αύξηση κατά 2,6% σημειώθηκε στην online διαφήμιση κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2009, όπως προκύπτει από έρευνα που έκανε το Interactive Advertising Bureau και η Pricewaterhouse Coopers LLP…
Αυτή είναι η πρώτη αύξηση που παρατηρείται σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους και από τους ειδικούς αποδίδεται στην αλλαγή του οικονομικού κλίματος που επιτρέπει στις εταιρίες να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για διαφήμιση.
Όπως διαβάζω στο neo2.gr, τα online διαφημιστικά έσοδα στο τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν στα 6,3 δις δολάρια, σημειώνοντας άνοδο κατά 13,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο. Οι εταιρίες στο χώρο του λιανικού εμπορίου επένδυσαν τα περισσότερα σε διαφήμιση, δίνοντας το 20% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων. Ακολουθούν οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες με 16% και οι εταιρίες οικονομικών υπηρεσιών με 12%.
Τα online διαφημιστικά έσοδα για το σύνολο του έτους σημείωσαν κάμψη κατά 3,4%, φτάνοντας τα 22,7 δις δολάρια. Το 50% του συνόλου των εσόδων είναι διαφημίσεις που σχετίζονται με τις αναζητήσεις στο internet, ενώ το 35% είναι οι διαφημίσεις προβολής.
Η μεγαλύτερη άνοδος παρατηρήθηκε στις διαφημίσεις που εμφανίζονται μαζί με τα online videos (35%).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;