Η καταγγελία και η διαχείριση λάθους που εκθέτει τα Public

5 Μαΐου 201610:14

Όσο πιο μεγάλη η εταιρεία τόσες περισσότερες είναι οι πιθανότητες λάθους αφού σε κάθε διαδικασία εμπλέκονται άνθρωποι, και τι πιο φυσιολογικό να γίνει λάθος. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο μια εταιρεία με κουλτούρα προσανατολισμένη καθαρά στο πελάτη της , διαχειρίζεται το λάθος προς όφελος του αλλά και προς όφελος της δικής της φήμης.

Κάτι τέτοιο δεν συνέβη με τα Public τα οποία όχι μόνο δεν έδωσαν λύση στο πρόβλημα του πελάτη μετά από καθαρά δικό τους λάθους, αλλά μετέφεραν το λάθος σε τρίτους.

Το Σάββατο 23 Απριλίου μέσα από το Public.gr χρήστης έκανε αγορά online συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης, υπήρχαν διαθέσιμα 2 τεμάχια και με την πιστωτική κάρτα ολοκλήρωσε την συναλλαγή. Να σημειώσουμε με τον  ολοκλήρωση την συναλλαγής, παρακρατήθηκε και η πρώτη δόση από την τράπεζα.

Την Δευτέρα ο πελάτης επικοινωνεί και ζητά να γίνει αλλαγή στο χώρο παραλαβής. Την Τρίτη ο πελάτης ξαναεπικοινωνεί και τα Public ενημερώνουν ότι η παραγγελία είναι σε εξέλιξη και το προϊόν είναι καθ οδόν προς το κατάστημα.

Την Τετάρτη όμως, τα Public επικοινωνούν με τον πελάτη – χρήστη του Public.gr και τον ενημερώνουν ότι τελικά η τηλεόραση δεν είναι διαθέσιμη, και εδώ αρχίζει η περιπέτεια του πελάτη. Τότε ο πελάτης ζητά να αποδεσμευτούν τα χρήματα αφού δεν υπάρχει το προϊόν και για το οποίο πριν δύο ημέρες είχαν ενημερώσει ότι θα το παραλάβει. Η απάντηση των Public ήταν πως τα χρήματα θα επιστραφούν σε 18 μήνες όσες ήταν και οι δόσεις 

Ο πελάτης συμβουλεύετε δικηγόρο και από τα Public ζητάει να πάει στην τράπεζα και να γίνει άμεση αποδέσμευση χρημάτων. Τα Public καθησυχάζουν τον πελάτη και του αναφέρουν ότι θα λύσουν οι ίδιοι το πρόβλημα άμεσα. 

Την Μεγάλη Πέμπτη μέχρι το μεσημέρι δεν είχε δοθεί καμιά λύση όσο αφορά την επιστροφή των χρημάτων (την επόμενη ημέρα Μ.Παρασκευή οι τράπεζες είναι κλειστές) καθώς επίσης και καμιά λύση για την αντικατάσταση της τηλεόρασης με άλλη ιδίων χαρακτηριστικών.

Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας η καταγγελία φτάνει στο Thessalonikipress.gr και το οποίο επικοινωνεί με τα Public και ζητά την άποψη της δικής τους πλευράς, όπου μας σημειώνουν πως το πρόβλημα είναι της τράπεζας και όχι δικό τους. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας επικοινωνούν μαζί μας και μας αναφέρουν πως τα χρήματα θα επιστραφούν και έχουν ενημερώσει σχετικά τον πελάτη, απλά θα γίνει μετά από 10-12 ημέρες επειδή οι τράπεζες θα ήταν κλειστές για το επόμενο διάστημα. Στο ερώτημα μας, και τι θα γίνει που ο πελάτης θα μείνει χωρίς το προϊόν αυτές τις ημέρες, η απάντηση ήταν η ίδια, πως το πρόβλημα είναι της τράπεζας.

Θεωρήσαμε ότι είχε λήξη το θέμα, και φυσικά δεν υπήρχε λόγος να αποτυπώσουμε γεγονός με κάποιο άρθρο. Όμως το απόγευμα της Μ.Παρασκευής, επικοινώνησε μαζί μας το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του Ομίλου όπου ανήκει το Public και το οποίο μας ανέφερε όλο το ιστορικό (μαζί με την πορεία των Public κλπ) και πως άνθρωποι της εταιρείας , 6-7 στον αριθμό, εργαζόταν όχι μόνο για να επιστραφούν τα χρήματα, αλλά και ακόμα να πάρει ο πελάτης άμεσα μια τηλεόραση με τα ίδια χαρακτηριστικά.

Τους ευχαριστήσαμε για την επικοινωνία, και όταν τους ζητήσαμε να ενημερώσουμε τον χρήστη για αυτή την εξέλιξη, μας είπαν όχι, θα το κάνουμε εμείς οι ίδιοι. Αργά το απόγευμα της ίδιας ημέρας, μας τηλεφωνούν ξανά, αυτή την φορά για να μας πούνε για την αντίδραση του πελάτη την Μεγάλη Τετάρτη όταν τους ζήτησε μια τηλεόραση με τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά μεγαλύτερης αξίας σε αντιστάσθισμα της ταλαιπωρίας. 

Τότε ήταν που αναρωτηθήκαμε τι συμβαίνει, από την μια μας λένε ότι προσπαθούν να δώσουν λύση, και από την άλλη μας τηλεφωνούν για να μας “δώσουν” μια αντίδραση του πελάτη ο οποίος μόλις έβλεπε ότι όχι μόνο δεν θα πάρει το προϊόν που είχε αγοράσει , αλλά θα του κρατηθούν και τα χρήματα.

Την Μεγάλη Παρασκευή αλλά και το Μεγάλο Σάββατο η εταιρεία Public δεν επικοινώνησε με τον πελάτη όπως είχε πει και σε εμάς  για την λύση του θέματος, παρά μόνο το τηλεφωνικό κέντρο επικοινώνησε για να δώσει μια δωροεπιταγή. Σαν επίσημη απάντηση αρκέστηκε σε ένα post στο facebook σε απάντηση και το οποίο καταδεικνύει ότι όχι μόνο το Public αποφεύγει τις ευθύνες του αλλά θεωρεί και τους χρήστες του διαδικτυακά “αμόρφωτους”

Διαβάστε περισσότερα στο ThessaloniPress.gr

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr