Όταν δημιουργείτε μια καμπάνια για το Facebook, έχετε απαντήσει στο ερώτημα γιατί το κάνετε; Ποια θα ήταν η απάντηση σας, αυτή την στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές; Πιθανόν οι περισσότεροι, για να διαφημιστούμε. Είναι όμως έτσι, κερδίζετε πραγματικά αυτό που επιδιώκετε;
Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, το διαδίκτυο είναι ΜΜΕ (Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας) με όλα τα υπόλοιπα (website, e-mail, social) να είναι εργαλεία του. Τα εργαλεία αυτά μεταφέρουν το μήνυμα μας και ανάλογα με τι επιδιώκετε (δημοσιοποίηση, ενημέρωση, πωλήσεις) χρησιμοποιείτε το ανάλογο εργαλείο και με την ανάλογη ένταση
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο εδώ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;