Δύο διαφορετικοί «κόσμοι»

23 Αυγούστου 201011:05

parousiasi-img3662_200_200Προηγούμενο άρθρο του Xanthisports.gr είχε τίτλο“Παρουσίαση ομάδας 2010 ακόμη καλύτερη εκδήλωση”τονίζοντας ότι η συμμετοχή ενός μουσικού σχήματος που είναι ιδιαίτερα αγαπητό στο νεανικό κοινό θα ανεβάσει το επίπεδο της εκδήλωσης. Στο ίδιο άρθρο αναφέρθηκε ότι η επιτυχία της εκδήλωσης (και όπως έγινε) θα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα στελέχη της Vialand και όχι σε αυτά της ΠΑΕ.

Οι άνθρωποι της Vialand οργάνωσαν μία επιτυχημένη εκδήλωση που η ΠΑΕ φάνηκε αδύναμη να εκμεταλλευτεί. Όπως, ίσως, δεν είναι γνωστό Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο και η Vialand είναι δύο διαφορετικές εταιρείες που η κάθε μια έχει το δικό της ανθρώπινο δυναμικό. Η πρώτη δραστηριοποιείται στην ομάδα, ενώ η δεύτερη με τους χώρους του Αθλητικού κέντρου και του ξενοδοχείου. Πρακτικά η όποια επιτυχία της εκδήλωσης πιστώνεται στα στελέχη της Vialand γιατί πολύ απλά αυτοί διοργάνωσαν τη βραδυά.

To ζήτημα του επικοινωνιακού πλάνου στην ΠΑΕ είναι χιλιοειπωμένο και κουράζει πλέον να συζητείται η απουσία του. Όμως παρότι από την πλευρά της ιδιοκτησίας είχε προηγηθεί ένα εντυπωσιακό άνοιγμα στον κόσμο από την άνοιξη και συνεχίστηκε με μια εξίσου εντυπωσιακή και συνεπή μεταγραφική ενίσχυση σε συνδυασμό με ορθή πολιτική εισιτηρίων διαρκείας, εντούτοις η ΠΑΕ δεν κατάφερε να κεφαλαιοποιήσει αυτά τα πλεονεκτήματα και να ευχαριστήσει το κοινό για την παρουσία του. Κοινώς δεν κατόρθωσε να έρθει πιο κοντά στον κόσμο, να προβάλει τα νέα της αποκτήματα και, λίγες μέρες μετά ,κανείς δεν θυμάται ποιοί είναι οι νέοι παίκτες, πόσο καλύτερα μπορούν να πάνε την ομάδα, τί χειροκρότημα πήραν και πως μοιάζουν.

Κατά τον ίδιο τρόπο δεν εκμεταλλεύτηκε και την ευκαιρία συνάθροισης τόσου κόσμου (όχι 3 ή 3,5 χιλιάδων αλλά 4,5 χιλιάδων κόσμου) που σπάνια θα υπάρξει σε αγωνιστική εκδήλωση. Όσοι βρέθηκαν στο χώρο του Le Chalet θα πρόσεξαν ότι οι περισσότεροι επισκέπτες ήταν νεαροί εξαιτίας και της συναυλίας των going through, όμως η ΠΑΕ δεν έκανε κάτι για να διεισδύσει σε αυτές τις ηλικίες, δεν φρόντισε να υπάρχει καν το έμβλημα της ομάδας ευκρινώς και με το γνήσιο λογότυπό της. Αλλά το ζήτημα είναι ποιος αποφασίζει για το αν υπάρχει λογότυπο και ποιο είναι αυτό.

Υπάρχουν απλοί κανόνες μάρκετινγκ για να προσεγγίσει κανείς αυτή την ηλικία και δεν θα υπάρξουν ανάλογες ευκαιρίες στο μέλλον. Ακόμη και όταν διανέμονται δωρεάν εισιτήρια σε σχολεία η ανταπόκριση είναι αισθητά μικρότερη. Κι όμως,μόνο στη σύντομη παρουσίαση της ομάδας υπήρξε παρουσία της ΠΑΕ. Κατά τα άλλα ήταν ένα πάρτυ για τη συναυλία που έγινε, όπου απουσίαζε ακόμη και η στολή της ομάδας, ενώ η μπουτίκ στον ίδιο χώρο είχε ακόμη την εικόνα ξεπουλήματος με τα περυσινά ρούχα της ομάδας. Και για όσους γνωρίζουν, η φετινή είσοδος της ομάδας στο δυναμικό της Nike είναι μια πολύ μεγάλη επικοινωνιακή κίνηση για μια επαρχιακή ΠΑΕ .

Είναι γνωστό ότι η ΠΑΕ ως οντότητα έχει μερικές εντυπωσιακές επιτυχίες σε θέματα οργάνωσης αλλά και κάποιες χτυπητές ανεπάρκειες στον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Η διαρκής επισήμανσή τους δεν αποτελεί πρόβλημα για την ομάδα, αλλά κυρίως το γεγονός ότι επιμένουν και παραμένουν. Προτάσεις και ιδέες υπάρχουν πολλές και ο καθένας σίγουρα θέλει να επιβάλει την γνώμη του. Όμως ο τρόπος που θα πορευτεί η ΠΑΕ πρέπει να είναι σίγουρα διαφορετικός από αυτόν που ακολουθεί μέχρι σήμερα ίσως και γιατί η εποχή ξεπέρασε κάποια στελέχη. Και αυτό είναι κάτι που αφορά και στην ιδιοκτησία αφού έχει καταστεί σαφές ότι η εταιρία λειτουργεί αποτελεσματικά στους τομείς όπου υπάρχει η προσωπική εμπλοκή του μεγαλομετόχου.

Xanthisports.gr

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr