Οι επαγγελματίες του κέντρου της Ξάνθης λέπουν την περίοδο ως ανάσα ρευστότητας για κάλυψη των υποχρεώσεων
που υπάρχουν αυτό το διάστημα αλλά ταυτόχρονα εκφράζουν επιφυλάξεις για τη δυνατότητα του κόσμου να προβεί σε αγορές, έστω και σε αυτή την περίοδο.O τζίρος είναι σίγουρα ανεβασμένος όμως οι εκτιμήσεις διαφέρουν.
Τα ποσοστά των εκπτώσεων στα καταστήματα τοπικών συμφερόντων κυμαίνονται από εταξύ 20 και 40%. Στις μεγάλες αλυσίδες τα ποσοστά είναι από την πρώτη εβδομάδα στο 50% και , αντίστοιχα και η κίνηση που παρατηρείται στα ξένα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης είναι ιδιαίτερα μεγάλη ήδη από τις πρώτες μέρες, εξαντλώντας το στοκ που υπάρχει.
Περίμεναν μεγαλύτερα ποσοστά
Τα φαινόμενα εικονικών εκπτώσεων πάντως, που δεν έλειψαν ποτέ από την αγορά, έχουν ελαχιστοποιηθεί. Σύμφωνα με κάποιους παράγοντες της αγοράς, σε μια περίοδο τόσο μεγάλης κρίσης, θα περίμεναν πολύ μεγαλύτερα ποσοστά έκπτωσης από τα καταστήματα της Ξάνθης και σε είδη με μεγάλο στοκ, τοποθετώντας στο γεγονός αυτό την αιτία που οι μεγάλες αλυσίδες μονοπωλούν το ενδιαφέρον αυτές τις πρώτες μέρες και μαζεύουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου.
Δεν λείπουν και κάποιοι καταναλωτές που ζητούν γενναίες εκπτώσεις και παραπονούνται για επαναφορά στις βιτρίνες στοκ από περασμένες περιόδους που δεν κινεί το ενδιαφέρον τους, σε αντίθεση με τις αλυσίδες.
Μάλιστα, κάποια, εκτιμούν ότι παρά την κρίση, αρκετοί τοπικοί επιχειρηματίες δεν έχουν προσαρμοστεί στην κατάσταση ή ότι δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα βιωσιμότητας, όπως μαρτυρείται δημοσίως, τουλάχιστον για τον κλάδο του ενδύματος που αφορά κυρίως η περίοδος των εκπτώσεων. Άλλωστε οι εκτιμήσεις στους κόλπους των εμπόρων για τη στάση απέναντι στο αγοραστικό κοινό είναι γνωστό ότι διίστανται με αφορμή το ωράριο της αγοράς
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;