Μόνο τρία τραπεζικά ιδρύματα ανταποκρίθηκαν στη Σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σχετικά με τη μη επιβολή αποκαλούμενων εξόδων «μελέτης» ή εξόδων με συναφείς διατυπώσεις κατά τη χορήγηση τραπεζικών δανείων.
Το Νοέμβριο του 2012, ο Συνήγορος του Καταναλωτή απηύθυνε Σύσταση προς 19 τραπεζικά ιδρύματα να απέχουν από την εφάπαξ χρέωση αποκαλούμενων εξόδων «μελέτης» ή «φακέλου» ή «προέγκρισης» ή «διαχείρισης», εξαιρουμένων εξόδων υπέρ τρίτων (π.χ. δικαστικά, δικηγορικά, έξοδα μηχανικού), δεδομένου ότι όλες οι χρεώσεις για δαπάνες στις οποίες έχουν προβεί περιλαμβάνονται ήδη στο συμβατικό επιτόκιο εκτοκισμού.
Από τα 19 τραπεζικά ιδρύματα, αποδεκτή έχουν κάνει τη Σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή η «Πανελλήνια Τράπεζα», η «Ελληνική Τράπεζα Δημόσια Εταιρεία Λτδ» και η «Protonbank».
Αντιθέτως, τα τραπεζικά ιδρύματα «Εθνική Τράπεζα Ελλάδος», «E.F.G. Eurobank-Ergasias», «Τράπεζα Πειραιώς», «Emporiki Bank», «Marfin Egnatia Bank», «Millennium Bank A.E.», «Γενική Τράπεζα» «Probank», «Alpha Bank» και «Hsbc Bank Plc» ενημέρωσαν ότι δεν κάνουν αποδεκτή τη Σύσταση της Αρχής.
Επισημαίνεται, τέλος, ότι τα τραπεζικά ιδρύματα, «Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος», «Τράπεζα Κύπρου», «Citibank», «Τράπεζα Αττικής», «FBB-Πρώτη Επιχειρηματική Τράπεζα» και «Credicom Consumer Finance» δεν απάντησαν έως και την Παρασκευή στην εν λόγω Σύσταση.
Πηγή : inews.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;