Σε κάθε τίτλου άρθρου υπάρχει πάντα η λέξη που ελκύει τους χρήστες να κάνουν click στην είδηση και η λέξη αυτή είναι που δίνει δυναμική στο Bulding Title. Πριν μερικές ημέρες ο Μανώλης Τσέπελης εξέδωσε μια ανακοίνωση με την οποία απαντούσε στην διαγραφή για από την παράταξη του Μπάμπη Δημαρχόπουλου.
Οι ειδήσεις με τοπικό πολιτικό περιεχόμενο (αυτοδιοικητικοί , βουλευτές κλπ) είναι αδιάφορες για τους χρήστες με τις μοναδικές επισκέψεις στην καλύτερη περίπτωση να μην ξεπερνούν τις 1500. Μάλιστα στο Xanthipress τα άρθρα που αφορούν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και την ΝΔ δεν ξεπερνούν ούτε τις 500 επισκέψεις (για πιο λόγο άλλωστε)
Μέχρι σήμερα εξαίρεση αποτελούσε άρθρο του Ανέστη Αντωνιάδη με 6500 επισκέψεις Plus (πιθανόν το προώθησαν άλλοι ” του πασοκ πανελλαδικά) το οποίο από μόνο του είναι εντυπωσιακό.
Όμως η ανακοίνωση του “αδελφούλη” μέχρι την Κυριακή το βράδυ είχε ξεπεράσει τις 12500 χιλιάδες μοναδικές επισκέψεις με τις συνολικές να ξεπερνούν τις 26000. Οι συνολικές είναι σημαντικές γιατί σημαίνει ότι κάποιοι μπήκαν 2 και 3 φορές στο ίδιο άρθρο.
Οπότε μπορούμε να πούμε ότι ο “αδελφούλης” είναι Brand Title, αρκεί το όνομα του για να κάνει κάποιος click στο άρθρο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;