Hδη από το 1951, η Opel με το μοντέλο Caravan, διατηρεί μακρά παράδοση στην κατασκευή στέισον βάγκον οχημάτων, ονομασία που κράτησε για πολλά χρόνια μέχρι την παρουσία του Insignia, μετονομάζοντας το Caravan σε Sports Tourer.
Γεγονός που δείχνει άμεσα ότι, εκτός από τους χώρους και την πρακτικότητα, συνδυάζεται και η σπορτίφ αισθητική, γεγονός που αφορά, τόσο στο Insignia όσο και στο νέο Astra Sports Tourer που δοκιμάσαμε.
Μοντέρνο και ελκυστικό
Το τετραγωνισμένο σχεδιαστικά στο πίσω μέρος προγενέστερο Astra Caravan έδωσε την θέση του σε ένα πιο μοντέρνο και με “χυτή” μορφή αμάξωμα που είναι ελκυστικό και δεν χάνει καθόλου σε κομψότητα σε σχέση με το μικρότερο σε μήκος κατά 279 χλστ. 5θυρο μοντέλο (4.698 έναντι 4.419 χλστ.). Ωστόσο, το πλάτος και μεταξόνιο έμειναν απαράλλακτα (1.814 και 2.685 χλστ. αντίστοιχα), αλλά το ύψος του Astra Sports Tourer αυξήθηκε κατά 25 χλστ. (1.535 χλστ.).
Παράλληλα, στο πιο οικογενειακό Astra ξεχωρίζουν οι ασημί διακριτικές ράγες της κεκλιμένης οροφής (αντέχει έως 100 κιλά βάρος), τα πίσω ευμεγέθη φωτιστικά σώματα με το κόκκινο κάλυμμα και ο μυώδης πίσω προφυλακτήρας με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Ακόμα, να σημειώσουμε ότι το Astra Sports Tourer προσφέρεται εκτός του 1,6Τ κινητήρα των 180 ίππων, με τον ατμοσφαιρικό 1,6 λτ. (115 PS) και με τους 1,4 λτ. (100, 120 και 140 ίππων) με τιμή από 16.900 ευρώ.
(+): Σχεδίαση. Οδική συμπεριφορά. Ποιότητα κύλισης. Ποιότητα εσωτερικού. Χωρητικότητα και πρακτικότητα πορτ μπαγκάζ
(-): Εργονομία χειριστηρίων κεντρικής κονσόλας. Δύναμη κινητήρα στις χαμηλές στροφές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;