Η δεύτερη φάση της Κυκλοφοριακής Μελέτης για την πόλη της Ξάνθης παρουσιάστηκε το πρωί της Τρίτης στην Πινακοθήκη της Ξάνθης.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι αρμόδιοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου ενώ οι μελετητές παρουσίασαν τη δεύτερη φάση απέναντι στους εκπροσώπους των επαγγελματικών και άλλων φορέων που εμπλέκονται με την πόλη όπως η Ομοσπονδία Επαγγελματιών, οι μεταφορείς Ταξί, Αστικών κα. ο Σύλλογος της Παλιάς Πόλης, τα σωματεία Καφε-Μπαρ και Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και άλλοι φορείς.
Υλοποιούνται οι πολιτικές αποφάσεις και παρατηρήσεις από την Α΄Φάση
Στη μελέτη που περνά στη δεύτερη φάση της, όπως ανέφερε εκ μέρους της μελετητικής εταιρίας ο Αργύρης Πλέσιας, αποτυπώνονται πλέον οριστικά και υλοποιούνται οι πολιτικές αποφάσεις του Δήμου σε σχέση με τις γενικές αρχές και τα σενάρια που είχαν παρουσιαστεί στην πρώτη φάση της μελέτης. Οι παρεμβάσεις επί του αρχικού σχεδίου είναι αρκετά μικρές – με κυριότερη την δημιουργία δρόμου ήπιας κυκλοφορίας αντί για πεζόδρομο στην 28ης Οκτωβρίου- ενώ διατηρείται αυτούσια η φιλοσοφία και η προσέγγιση για την πόλη.
Βασικές αρχές της Μελέτης – Δρόμος μπροστά στο ΕΒΕ – Διαχωριστικά σε δρόμους !
Κύριες αρχές της μελέτης είναι η προώθηση μιας βιώσιμης κυκλοφορίας με περισσότερους πεζούς και ποδήλατα και λιγότερα οχήματα, η κατάργηση των διασταυρώσεων με φανάρια με κυκλικούς κόμβους, η ιδιαίτερη μέριμνα για τα σχολικά συγκροτήματα με δακτυλίους γύρω από αυτά, η δημιουργία ποδηλατοδρόμου κατά μήκος της 28ης Οκτωβρίου, αντιδρόμηση της οδού Τσιμισκή και σύνδεση με Βλαχοπούλου και Λ. Στρατού κλπ
Ειδικότερα, μάλιστα, αποτυπώνει και επιμέρους παρατηρήσεις που είχαν γίνει όπως η διάνοιξη δρόμου μπροστά από το ΕΒΕ – που είχε προτείνει ο Δήμαρχος – προκειμένου να αποκατασταθεί η αμφίδρομη επικοινωνία του αστικού συνοικισμού με το κέντρο της πόλης. Κατά τα άλλα προκύπτει μια πρόθεση να προστατευτεί η ασφάλεια των μετακινήσεων με διαχωριστικές λωρίδες σε διάφορους δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας.
«Χρυσή Τομή» για την Παλιά Πόλη
Σε ότι αφορά στην Παλιά Πόλη η μελέτη ουσιαστικά απαγορεύει την κυκλοφορία οχημάτων πλην των μονίμων κατοίκων και της εξυπηρέτησης των σχολικών μονάδων με ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης. Ως προς το επίμαχο ζήτημα των τραπεζοκαθισμάτων η μελέτη φαίνεται πως οδηγεί στη «χρυσή τομή» με την πρόνοια για ύπαρξη διαθέσιμου πλάτους 3 μέτρων (ή 3,25 ενδεχομένως) για την κυκλοφορία των οχημάτων των μονίμων κατοίκων, επιτρέποντας την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, πέρα από αυτό, εφόσον αδειοδοτήσει ο Δήμος.
Τσέπελης: Ικανοποίηση για τις λύσεις που θα επιφέρει
Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Μανώλης Τσέπελης ανέφερε ότι ο Δήμος δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο ζήτημα της νέας κυκλοφοριακής μελέτης, με την οποία αναμένεται ότι θα δοθούν λύσεις σε πολλά σοβαρά ζητήματα της πόλης, σε συνδυασμό με μια βιώσιμη κίνηση πεζών και οχημάτων με προτεραιότητες και σύγχρονη αντίληψη για την πόλη.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;