Σημαντική διευκόλυνση της διαδικασίας για τους πολίτες αλλά , μάλλον, και αποτροπή των παθογενειών που χαρακτηρίζουν το σύστημα 1535 για το κλείσιμο ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία, θα προσφέρει η νέα διαδικτυακή εφαρμογή που εφαρμόζεται.
Στην παρουσίαση που έγινε τη Δευτέρα στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου από το Διοικητή Θ. Πάσχου και τον υπεύθυνο του τμήματος πληροφορικής του Νοσοκομείου Κ. Τσουρδίνη έγινε γνωστό ότι η εφαρμογή κατασκευάστηκε από τους υπαλλήλους του Νοσοκομείου χωρίς κανένα κόστος. Είναιη μια πανελλαδική πρωτιά για το Νοσοκομείο της Ξάνθης, όπως ειπώθηκε.
Κατηγορήθηκε για ανεπάρκειες η φωνητική πύλη 1535
Όπως ανέφαν , το σύστημα φωνητικής πύλης 1535 – που συνεχίζει να λειτουργεί σε ολη τη χώρα- είχε διάφορα κενά και κυρίως, είχε κατηγορηθεί ότι υπήρχαν παρεμβάσεις που “φόρτωναν” τα ραντεβού με αποτέλεσμα οι ασθενείς να καθυστερούν αρκετούς μήνες για να βρουν το γιατρό της ειδικότητας που ήθελαν.
Με το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα ένα φυσικό πρόσωπο θα μπροεί να κάνει μέχρι 3 εγγραφές καθημερινά ενώ τα πιστοποιημένα άτομα θα μπορούν να κάνουν μέχρι 20 εγγραφές τη μέρα (καθώς θα εξυπηρετούν όσους δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Για όλες τις ενέργειες έχουν προβλεφθεί δικλείδες ασφαλείας ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση των υπηρεσιών του συστήματος .
Όπως αναφέρθηκε, η εφαρμογή θα διαχειρίζεται αποκλειστικά από το Νοσοκομείο με στόχο να εξυπηρετεί καλύτερο το κοινό, με μεγαλύτερη ευκολία και να απαλλάξει το Νοσοκομείο από τα προβλήματα της παλιάς εφαρμογής του Υπουργείου Υγείας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;