Την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135 έθεσε την Τρίτη το υπουργείο Υγείας για την επίλυση προβλημάτων που προέκυψαν από τους αλλεπάλληλους σεισμούς στη Κεφαλλονιά.
Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ σε 24ωρη βάση επτά μέρες την εβδομάδα.
Με ένα τηλεφώνημα οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για θέματα:
– Ζημιών και συνεργείων ελέγχων
– Ενισχύσεων
– Δημόσιας υγείας
– Εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
– Ολιγωρίας τοπικών και κεντρικών φορέων
– Και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή, η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργήσει «τουλάχιστον για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράταση της».
Πηγή: www.skai.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;