Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή και λειτουργία των υδατοδρομίωνστη χώρα μας, μετά την παραπομπή του σχετικού νομοσχεδίου στην Βουλή, αρχικά προς συζήτηση και διαβούλευση στις αρμόδιες επιτροπές και εν συνεχεία την ψήφισή του από την Ολομέλεια. Αυτό υποστήριξε μιλώντας στον ALPHA Radio 88,6 ο Τάσος Γκόβας, γενικός διευθυντής της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια, εξηγώντας τα βήματα τα οποία απομένει να γίνουν και ξεκαθαρίζοντας πως το πρώτο υδατοδρόμιο που θα αδειοδοτηθεί μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου θα είναι αυτό της Καβάλας, καθώς τόσο σε επίπεδο ωριμότητας όσο και τεχνικού φακέλου, είναι πιο προχωρημένο από οποιοδήποτε άλλο.
Αρχικά αναφερόμενος στο πότε θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο το οποίο αφορά τα υδατοδρόμια, υποστήριξε: «Αυτές τις μέρες το σχέδιο νόμου έχει πάει στη Βουλή, ελέγχεται από την αρμόδια επιτροπή και η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι μέχρι 5 Οκτωβρίου 2018 θα έχει ψηφιστεί. Μάλιστα προχθές είχαμε κληθεί ως εκπρόσωποι της αγοράς των υδατοδρομίων στη Βουλή, καταθέσαμε τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις μας που θεωρούμε ότι είναι σημαντικές για να καταστήσουν το νομοσχέδιο πιο βιώσιμο και πιο λειτουργικό, οπότε ευτυχώς το νομοσχέδιο περπατάει και θα έχει σύντομα ψηφιστεί».
Για το αν με την απόφαση αυτή ανοίγει ο δρόμος για να γίνει το πρώτο υδατοδρόμιο στην Βόρεια Ελλάδα και δη στην Καβάλα μέχρι το τέλος του 2018 εξήγησε: «Είναι ένας στόχος εφικτός, το υδατοδρόμιο της Καβάλας θα είναι το πρώτο που θα αδειοδοτηθεί γιατί είναι το πιο ώριμο όσον αφορά τις διαδικασίες έγκρισής του. Η εταιρεία μας, τα Ελληνικά Υδατοδρόμια, έχει υπογράψει σύμβαση με τον ΟΛΚ για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου, έχουμε καταθέσει πλήρη τεχνικό φάκελο από τις 13 Σεπτεμβρίου του 2017 στο υπουργείο Μεταφορών αιτούμενοι την δημιουργία υδατοδρομίου στη δικαιοδοσία του ΟΛΚ. Το μοναδικό εμπόδιο ήταν το νομοσχέδιο, καθώς όλες οι διαδικασίες είχαν παγώσει εν αναμονή του νομοσχεδίου. Το υδατοδρόμιο στην Καβάλα, πέραν του ότι έχει πλήρη τεχνικό φάκελο με όλα τα διαγράμματα, χάρτες, χωροθετήσεις, έχει και το πλεονέκτημα ότι διαθέτει και τον απαιτούμενο εξοπλισμό, δηλαδή έχει πλωτή εξέδρα για τον ελλιμενισμό των υδροπλάνων, υπάρχει ο κατάλληλος στεγασμένος χώρος επιβατών, άρα με την ψήφιση του νόμου εμείς σαν εταιρία θα επικεντρωθούμε με τις αρμόδιες υπηρεσίες και το υπουργείο Ναυτιλίας να υπογράψουν τις εγκρίσεις των εγχειριδίων, να γίνει η επιθεώρηση όπως προβλέπεται, να ελεγχθούν οι χώροι, να πιστοποιήσουν οι επιθεωρητές αν ο εξοπλισμός και τα μέσα είναι εντάξει και μετά θα εκδοθεί η άδεια του υδατοδρομίου».
Για το αν υπάρχει κάτι που μπορεί να καθυστερήσει τη διαδικασία συμπλήρωσε: «Όλα τα προβλήματα δεν ξέρω αν έχουν λυθεί, αλλά είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση, έχουν γίνει οι προβλέψεις που μειώνουν αρκετά και τη γραφειοκρατία και τα χρονοδιαγράμματα ελέγχων, απλά υπάρχει ο αντικειμενικός λόγος ότι το νομοσχέδιο προβλέπει και μία σειρά εκδόσεων αποφάσεων που θα είναι ερμηνευτικές του νόμου και δεν ξέρουμε πόσο θα διαρκέσει».
(πηγή: enanews.gr)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;