vwcaddy20116

Από φθινόπωρο το νέο VW Caddy

31 Ιουλίου 201022:00

vwcaddy20116Μια σημαντική νέα πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στο περίπτερο της VW στην προσεχή έκθεση ΙΑΑ του Ανοβέρου τον Σεπτέμβριο.

Αναφερόμαστε στην 4η –κατά σειρά- γενιά του Caddy που αλλάζει ριζικά σε ότι αφορά την σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού ενώ παράλληλα υιοθετεί νέους κινητήρες TDI και TSI στην γκάμα του. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει δώσει στην δημοσιότητα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η εμπορική πορεία της νέας γενιάς του VW Cadddy αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Σεπτέμβριο από την γερμανική αγορά ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες της ΕΕ, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Το νέο Caddy διακρίνεται για την πλήρως διαφοροποιημένη σχεδίαση του αμαξώματος του καθώς υιοθετεί στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της VW όπως αυτά αποτυπώνονται και στα νέα T5 Transporter και Amarok.

Ο κατασκευαστής κάνει λόγο για ανανέωση του μοντέλου σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι όλες οι εκδόσεις του θα προσφέρονται με το ESP στον βασικό τους εξοπλισμό. Οι εκδόσεις Maxi θα λανσαριστούν παράλληλα με τις απλές εκδόσεις του ενώ το ίδιο ισχύει και για τις εκδόσεις 4Motion. Παράλληλα η VW ανακοινώνει πως όσοι από τους υποψήφιους ιδιοκτήτες του νέου Caddy το επιθυμούν, θα μπορούν να αποκτήσουν το μοντέλο και με το νέο υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων.

Για πρώτη φορά σε όλες τις σχετικές εκδόσεις του Caddy, η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι πλήρως αποσπώμενη, επιτρέποντας την δημιουργία ενός ενιαίου χώρου φόρτωσης. Αυτό επιφέρει την δημιουργία χώρου φόρτωσης 3.030 λτ. στις 5θέσιες εκδόσεις του Caddy, ενώ στις αντίστοιχες εκδόσεις Maxi ο όγκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στα 3.880 λτ.

Επιπλέον χάρη στο σύστημα Flexi-Seat Plus Pack αυξάνεται το μήκος του χώρου φόρτωσης, στοιχείο που για τις εκδόσεις Caddy Maxi, μεταφράζεται σε ωφέλιμο μήκος καρότσας άνω των 3,0 μ. και ωφέλιμος όγκος 4,7 κ.μ.!

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Caddy θα περιλαμβάνει έξι επιλογές μηχανικών συνόλων βενζίνης ή πετρελαίου. Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις εκπομπές της Euro5.

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, το νέο Caddy θα προσφέρεται με μηχανικά σύνολα TDI ισχύος 75, 102 και 140 ίππων που εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων. Ο κινητήρας των 102 ίππων μπορεί να συνδυαστεί και με το DSG των 7 σχέσεων, ενώ ο κινητήρας των 140 ίππων με μια –ειδικά σχεδιασμένη έκδοση- του DSG των 6 σχέσεων. Παράλληλα ο κινητήρας των 140 ίππων θα αποτελεί την πηγή ισχύος για τις εκδόσεις 4Motion.

Σημείο αναφοράς στην γκάμα των κινητήρων του Caddy θα αποτελεί ο 1.600άρης TDI των 102 λίτρων με τεχνολογία BlueMotion. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο επιδεικνύει μέση κατανάλωση καυσίμου 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 129 γρ./χλμ. Σε συνδυασμό με την μεγάλη δεξαμενή καυσίμου του, ο εν λόγω κινητήρας είναι σε θέση να προσφέρει αυτονομία έως και 1.176 χλμ.! Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως όλες οι εκδόσεις BlueMotion του νέου Caddy θα εφοδιάζονται με σύστημα Start/Stop για τον κινητήρα.

Αναφορικά με τους βενζινοκινητήρες, το νέο Caddy θα είναι διαθέσιμο με δύ επιλογές. Ο 1.200άρης TSI θα αποδίδει ισχύ 86 ή 105 ίππων με την μέση κατανάλωση καυσίμου να ξεκινά από τα 6,6 λτ./100χλμ. Επιπρόσθετα θα είναι διαθέσιμη και μια έκδοση με τον 2,0λιτρο EcoFuel κινητήρα που κάνει χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο.

Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως ορισμένα νέα και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στοιχεία που έχει να επιδείξει το VW Caddy αφορούν στην ύπαρξη νέων φωτιστικών σωμάτων που παραμένουν συνεχώς ανοικτά και κατά την διάρκεια της ημέρας, νέο ηχοσύστημα και προαιρετικά «έξυπνα» Cornering Lights.

http://www.autotriti.gr

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr