Η κορυφαία έκδοση του γερμανικού κουπέ αναμένεται επίσημα στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους.
Κινείται από τον γνωστό και καταξιωμένο πλέον 2λιτρο TSi κινητήρα, που καιρό τώρα κινεί και το «αδελφό» S3 της Audi, αποδίδοντας 265 ίππους και
Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο ο σπορτίφ χαρακτήρας της κατασκευής, το «R» διαθέτει πιο σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω, διαφοροποιημένη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης για αμεσότερη απόκριση στη γρήγορη οδήγηση, μεγαλύτερα και πιο αποδοτικά φρένα, καθώς φυσικά και το εξελιγμένο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, εμπρός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (XDS), που είδαμε για πρώτη φορά στο Golf GTi. Ο κινητήρας, με το τροποποιημένο και σαφώς πιο… εύηχο σύστημα εξαγωγής του αυτοκινήτου, συνδυάζεται είτε με το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων του Ομίλου, είτε με το επίσης γνώριμο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) των Γερμανών, που για την περίσταση έχει δεχθεί την «φροντίδα» των μηχανικών ούτως ώστε να λειτουργεί ακόμα πιο άμεσα στο κατέβασμα των σχέσεων.
Όπως διαπιστώσαμε κατά την επίσημη παρουσίαση του Scirocco R που πραγματοποιήθηκε στη Νίκαια της Γαλλίας, οι Γερμανοί κατάφεραν να δημιουργήσουν αφενός ένα απόλυτα απολαυστικό και οδηγοκεντρικό μεσαίο κουπέ, με κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά που συναρπάζουν τον θιασώτη της σπορ οδήγησης, αφετέρου ένα αυτοκίνητο με απαράμιλλες επιδόσεις, κυριολεκτικά, σε όλα τα επίπεδα (σ.σ: σημειώστε ότι το τυπικό αλλά και ενδεικτικό συγχρόνως 0-
Στη χώρα μας, όπως αναφέραμε και προηγουμένως, το νέο Scirocco R αναμένεται μέσα στον προσεχή Ιανουάριο σε τιμές που δυστυχώς μέχρι και τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές δεν έχουν ακόμα καθοριστεί από την ελληνική αντιπροσωπεία
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;