Με κέρδη που φτάνουν τα 52 εκατ. ευρώ στις λιανικές πωλήσεις έκλεισε η περσινή χρονιά για τα Welcome Stores, την ελληνική αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών στο δίκτυο της οποίας μεταφέρθηκαν τα καταστήματα της Expert.
Το δίκτυο των 76 πλέον καταστημάτων σε όλη τη χώρα σημείωσε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21% το 2016 αποδεικνύοντας την δυναμική του στην ελληνική επικράτεια και τη νησιωτική χώρα.
Κατά την σημερινή συνέλευση του δικτύου που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη, η Welcome Stores καλωσόρισε θερμά τα νέα μέλη της, τα καταστήματα: Ζορμπάς στην Καρδίτσα, Τζουβάρας στην Άρτα και Μποζατζίδης στην Αλεξανδρούπολη και προχώρησε στην απονομή του αυτοκίνητου Volkswagen Golf στον τυχερό της κλήρωσης που ολοκληρώθηκε κατά την χριστουγεννιάτικη εορταστική περίοδο.
Επιπλέον τα μέλη της αλυσίδας Welcome Stores, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ενημερωθούν για την εξέλιξη και για τα σχέδια της εταιρείας και σε ένα εορταστικό κλίμα, ανανέωσαν οράματα και υποσχέσεις για μια συνεργασία ειλικρινή, δυναμική και ασφαλή, με το βλέμμα προς το μέλλον.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η αλυσίδα Welcome Stores συνεχίζει να εξαπλώνεται διεκδικώντας όλο και μεγαλύτερο μερίδιο μιας αγοράς που μετατράπηκε στο μεγάλο θύμα της κρίσης έχοντας απολέσει μέσα στην τελευταία 8ετία περίπου τη μισή της αξία. Από τον κλάδο των ηλεκτρικων και ηλεκτρονικών ειδών «εξαφανίστηκαν» περισσότερα από 260 καταστήματα, 8 εμπορικά σήματα και εκατοντάδες θέσεις εργασίας αφού οι πωλήσεις του άγγιξαν μετά βίας τα 2 δισ. ευρώ το 2015 – 1,989 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK TEMAX – από τα 3,6 δισ. ευρώ που ήταν το 2008.
Μεταξύ των ετών χειρότερη χρονιά για τον κλάδο αποδείχτηκε το 2013 (τζίρος 1,72 δισ. ευρώ), όπου καταγράφηκε δραματική συρρίκνωση της αγοράς η οποία με τη σειρά της οδήγησε σε εξοντωτικό πόλεμο τιμών που περιθωριοποίησε τους Έλληνες «παίκτες» δωρίζοντας την μερίδα του λέοντος στις πολυεθνικές. Μικρά σημεία ανάκαμψης καταγράφηκαν ήδη από το 2014 όπου η αγορά έκλεισε με άνοδο 7,3% και τζίρο 1,85 δισ. ευρώ. ενώ παρά τις δυσμενείς συνθήκες του 2015 (επιβολή capital controls, πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα κ.λπ.), καταγράφηκε περαιτέρω άνοδος, αν και μικρή.
Κυρίαρχο ρόλο στο νέο τοπίο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρονικών ειδών έχουν οι δύο ξένες αλυσίδες, η Κωτσόβολος που ελέγχεται από τον βρετανικό όμιλο ηλεκτρικών ειδών Dixons και η Media Markt, μέλος του γερμανικού ομίλου Metro, οι οποίες με αξιόλογη ρευστότητα και απρόσκοπτη βοήθεια από τις μητρικές τους, αποκτούν τον αφρό των πωλήσεων, κατέχοντας μαζί το 1/3 της ελληνικής αγοράς.
Εξαίρεση στα «κακοπαθήματα» των εγχώριων συνεταιρισμών ηλεκτρικών ειδών αποτελεί η Electronet, η οποία μέχρι και την προηγούμενη χρονιά είχε καταφέρει όχι απλά να διατηρηθεί με 81 καταστήματα αλλά να παρουσιάσει κέρδη σε συνδιασμό με μηδενικό δανεισμό.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;