sioutas

Υγραεριοκίνηση – Η πλέον ασφαλής και φιλική μορφή ενέργειας

29 Μαρτίου 201114:04

sioutasΗ κίνηση οχημάτων ιδιωτικής χρήσης με καύση φυσικού αερίου αποτελεί σήμερα μια σημαντική διέξοδο στο πρόβλημα της  ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς παράλληλα  αποδίδει σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους χρήστες.

Η υγραεριοκίνηση είναι η πλέον ασφαλής και φιλική μορφή ενέργειας καθώς χρησιμοποιείται για την κίνηση οχημάτων από την δεκαετία του 1940 στην Ευρώπη, επίσημα από το 1981 στην Ελλάδα για τα ταξί και από το 1999 νομιμοποιήθηκε για όλα τα οχήματα (σύμφωνα με Φ.Ε.Κ Αρ. 411/29/5/2000 και Αρ. Οικ. 18586/698).

Πλεονεκτήματα

Εξασφαλίζει σημαντική οικονομία: Η τιμή του υγραερίου είναι σήμερα στο ήμισυ της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης.

Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα: Ο κινητήρας έχει λιγότερες φθορές, λόγω της καθαρότερης καύσης του LPG, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα. ‘Έτσι ο κινητήρας χρειάζεται λιγότερα Service διότι:

  • δεν σχηματίζονται επικαθίσεις σωματιδίων άνθρακα στα χιτώνια των κυλίνδρων
  • καθαρότερα μπουζί
  • αραιότερες αλλαγές λαδιών και φίλτρων
  • δεν αδυνατίζουν τα λάδια του κινητήρα

Καμία αλλαγή στις επιδόσεις: Το υγραέριο υπολογίζεται περίπου στα 120 οκτάνια, οπότε εξασφαλίζουμε υψηλό λόγο καύσης προς απόδοση.

Ασφάλεια:

Η πίεση του υγραερίου στο ρεζερβουάρ είναι 2-3 ατμόσφαιρες ενώ οι προδιαγραφές των δεξαμενών είναι 30 ατμόσφαιρες. Πέραν των απαραίτητων πιστοποιήσεων των δεξαμενών, η ασφάλεια επιτυγχάνεται με:

  • Ασφαλιστικό Υπερβολικής Πίεσης
  • Ανεπίστροφη Βαλβίδα
  • Δύο (2) Ηλεκτροβαλβίδες
  • Βαλβίδα Υπερβολικής Ροής
  • Αεροστεγές Περικάλυμμα,

τα οποία διασφαλίζουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία.

Επίσημα Crash Test, αποδεικνύουν πως σε οποιαδήποτε περίπτωση σύγκρουσης, φωτιάς ή ανατροπής του οχήματος, η εγκατάσταση του υγραερίου παραμένει ανέπαφη, διασφαλίζοντας το υγραέριο

Μεγαλύτερη αυτονομία: Mε την υγραεριοκίνηση έχετε πλέον 2 ρεζερβουάρ καυσίμων (υγραέριο + βενζίνη). Εξασφαλίζετε, επομένως, μεγαλύτερη αυτονομία στις μετακινήσεις σας.

Σεβασμός προς το περιβάλλον: Βοηθάει σημαντικά στην ελάττωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος διότι οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα LPG είναι κατά 55% μικρότερες.

Πώς γίνεται η μετατροπή; 

Η μετατροπή πραγματοποιείται με την προσθήκη κάποιων εξαρτημάτων, όπως πολυβαλβίδα, βαλβίδες αποκοπής δεξαμενών, εξωτερικό στόμιο  πλήρωσης, πνεύμονας, εξαεριοτής, μπέκ ψεκασμού, μονάδα ελέγχου κλπ. που θα επιτρέψουν στον κινητήρα να δεχθεί να καταναλώνει παράλληλα υγραέριο.

Δεν αφαιρείται κανένα απολύτως εξάρτημα. Το όχημα λειτουργεί ή με υγραέριο ή με βενζίνη και η εναλλαγή μεταξύ των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα, είτε χειροκίνητα με διακόπτη στο χώρο της καμπίνας.

Σε ποια αυτοκίνητα μπορεί να γίνει η μετατροπή;

Μετατροπή μπορεί να γίνει σε συμβατικά οχήματα με καρμπυρατέρ και οχήματα με ψεκασμού μονού σημείου καθώς και τελευταίας γενιάς με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό πολλαπλών σημείων.

Ο τύπος του κινητήρα θα καθορίσει και το κιτ το οποίο θα χρησιμοποιηθεί κατά την εγκατάσταση.

Πόσο κοστίζει η μετατροπή;

Η τιμή εξαρτάται από το τύπο του κινητήρα (αριθμός κυλίνδρων, τεχνολογία κοκ) και τον κυβισμό του.

Ετσι λοιπόν και εμείς στην εταιρεία μας «Σιούτας Ιωάννης & Σιούτας Στέργιος ΟΕ» ανταποκρινόμενη στις συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις, ολοκληρώσαμε την νέα εγκατάσταση ανεφοδιασμού αερίου (LPG) και σας περιμένουμε.

 

Για περισσότερες πληροφορίες θα μας βρείτε στο 25410-65090 και στη νέα μας ιστοσελίδα www.sioutasoil.gr.

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr