Σε αύξηση 8 λεπτών στο φρέσκο γάλα προχώρησε από την Παρασκευή 1 Μαρτίου η Γαλακτοβιομηχανία “Ροδόπη”, συναντώντας την αντίδραση των τοπικών μάρκετ αλλά και σχεδόν όλων των αλυσίδων. Η εταιρία της περιοχής, έχει ενημερώσει ότι από την 1η του μήνα εφαρμόζει το νέο τιμοκατάλογο και αποτέλεσμα αυτής της κίνησης είναι τα μάρκετ και όλα τα πολυκαταστήματα, πλην ενός, να βγάζουν από τα ράφια τους το συγκεκριμένα τοπικά προϊόντα.
Κύκλοι του συνεταιρισμών των τοπικών ιδιοκτητών μάρκετ καθώς και των μεγάλων αλυσίδων εκτιμούν ότι η αύξηση είναι αδικαιολόγηση καθώς δεν έχει υπάρξει καμία δραστική αύξηση στο κόστος παραγωγής, ιδιαίτερα στους γαλακτοπαραγωγούς που συνεχίζουν να πληρώνονται με τις ίδιες χαμηλές τιμές και με δυσμενείς όρους, όπως εδώ και χρόνια. Η αύξηση που αναμένεται να μετακυλιστεί αυτούσια στους καταναλωτές, προκαλεί “πονοκέφαλο” στους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ.
Η σύγκρουση αυτή μεταξύ της αγοράς και της γνωστής εταιρίας είναι ορατή και είναι άγνωστο αν και ποιος θα είναι αυτός που θα υποχωρήσει. Πάντως ο προβληματισμός είναι έντονος, ενδεχομένως όχι μόνο στους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες της περιοχής αλλά ίσως και στο προσωπικό αφού ενδεχόμενη δραματική μείωση του τζίρου, θα οδηγήσει, μοιραία, σε απώλεια θέσεων εργασίας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;