Η γέφυρα στο Διάβα Καλαμπάκας κατασκευάσθηκε το 1982. Όλα αυτά τα χρόνια δεν πάρθηκε κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης και συντήρησης της γέφυρας παρότι υπήρχαν αναφορές για κίνδυνο κατάρρευσης καθώς και από την έλλειψη αντιπλημμυρικών έργων. 17 Γενάρη 2016 η γέφυρα κατέρρευσε.
Η ElxisGroup πραγματοποίησε μια επί τόπου αποτύπωση της κατάστασης της γέφυρας στις 21 Ιανουαρίου. Η κατάρρευση της γέφυρας πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια κακοκαιρίας και οφείλεται στην υποσκαφή ενός υποστυλώματος, η οποία οδήγησε σε μετακίνηση, καθίζηση και στροφή του υποστυλώματος και σε επακόλουθη πτώση του υποστηριζόμενου καταστρώματος της γέφυρας.
10 Σεπτεμβρίου 2017 Κατέρρευσε μέρος της γέφυρας στην περιοχή του Ιάσμου Ροδόπης στην Εθνική Οδό Ξάνθης-Κομοτηνής. Η γέφυρα του Κομψάτου αποτελεί τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ξάνθης-Κομοτηνής και πρόκειται για σύγχρονη κατασκευή. Δεν έχουν ακόμη διευκρινισθεί οι αιτίες.
2 Αυγούστου 1018 καταγγελία της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Συνδικάτων Εργατοϋπαλλήλων Μεταφοράς (ΠΟΣΕΜ) προκάλεσε παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Λάμπρου Τσόγκα για την κατάσταση της γέφυρας, που συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με όλο το οδικό δίκτυο της χώρας. Ζήτησε από τον εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης να παραγγείλει τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης από την Τροχαία και το Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης για διερεύνηση παράβασης άρθρων του ποινικού κώδικα, που αφορούν παραβιάσεις κανόνων οικοδομικής και έκθεσης και τυχόν άλλης αυτεπάγγελτα διωκόμενης πράξης. Η ΠΟΣΕΜ σημείωνε ότι η γέφυρα βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, καθώς «όλη η επιφάνειά της σε όλα τα σημεία σύνδεσης είναι κατεστραμμένη, υπάρχουν λακκούβες και πολλές ατέλειες, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στα φορτηγά που κινούνται στα σημεία αυτά.
9 Νοεμβρίου 2018 Κατέρρευσε μέρος της γέφυρας στην Οδό Καβάλας-Ξάνθης.
Οι εργασίες στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού ξεκίνησαν το 1986. Ο δρόμος τότε δεν ήταν απλά μια Εθνική οδός αλλά ένας διεθνής δρόμος.
Μετά την πτώση της γέφυρας στην Γένοβα της Ιταλίας στις 14 Αυγούστου 2018, με 40 νεκρούς και πολλούς τραυματίες (είχε κτιστεί το 1967 και το 2016 είχαν πραγματοποιηθεί έργα ανακαίνισης) δημιουργείται πρόσθετος φόβος.
Η γέφυρα των Κιμμερίων δεν απαιτεί κατόπτευση με drones ούτε ειδικές μελέτες…
Όμως η «τύχη» δεν θα είναι κάθε φορά με το μέρος μας!
Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας αναλύει διεξοδικά την τελευταία περίπτωση δείχνοντας τους ενόχους.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;