Πριν λίγες ημέρες γράψαμε ένα άρθρο που λέγαμε τους πρατηριούχους “Μπούφους”, οι οποίοι κατάλαβαν ακριβώς τι εννοούσαμε και για αυτό κοινοποιήθηκε από τους ίδιους. Και τους είπαμε “Μπούφους” για δύο λόγους, ο ένας είναι γιατί είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι που το κράτος έχει υψηλούς φόρους στα καύσιμα, και είναι “Μπούφοι” γιατί αφήνουν τον κάθε “τάχα ξέρω” του διαδικτύου να τους αποκαλούν εγκληματίες, γιατί το καρτέλ είναι έγκλημα.
Οι πρατηριούχοι λοιπόν επειδή βάλλονται καθημερινά από το ίδιο το κράτος, να φανταστεί κανείς για ένα λάθος κόμα μπορεί να πληρώσουν και 500 ευρώ πρόστιμο, δεν θέλουν να έρθουν σε κόντρα με τους καταναλωτές και να τους εξηγήσουν γιατί από νομό σε νομό υπάρχουν διαφορές.
Θα το κάνουμε εμείς όπου τους “τάχα ξέρω” τους έχουμε στο κάτω ράφι, και μάλιστα αυτούς τους “τάχα ξέρω” που ενώ οι ίδιοι μιλάνε για εγκληματίες πρατηριούχους, είναι οι ίδιοι πουλάνε τα προϊόντα τους χωρίς αποδείξεις.
Φυσικά η απάντηση μας στους “τάχα ξέρω” είναι και μια συμπαράσταση στους κανονικούς ανθρώπους που δεν θέλουν να τους απαντήσουν γιατί θα τσαλακωθούν και θα τους κατακρεουργήσουν.
Αφού λοιπόν στο πρώτο άρθρο μπήκαν όλοι οι “τάχα ξέρω” και έγραψαν ότι ήθελαν, τι άλλο αφού δεν γνωρίζουν το αντικείμενο, στην απάντηση του προέδρου βενζινοπωλών Ξάνθης , ένας “τάχα ξέρω” έγραψε αυτό που ήξερε, τις τιμές απο άλλους νομούς. Του δώσαμε μια απάντηση με μαθηματικά…δεν απάντησε!
Από εκείνο το σημείο λοιπόν θα συνεχίσουμε, και περιμένουμε τους “τάχα ξέρω” στα σχόλια
Λοιπόν , μαθηματικά ξέρετε “τάχα ξέρω”, σωστά;
Η τιμή που αγοράζουν ΟΛΑ τα πρατήρια στην Ελλάδα, είτε είναι στον Έβρο είτε είναι στην Κρήτη, είναι μια και είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο όπου μπορεί να την δει ο καθένας, εδώ λοιπόν http://oil.gge.gov.gr/?fbclid=IwAR0jQri-K9PIzKCKAangrRJOP2-eKvoobkCApMUPYPHaOsy-_mIVaylfP6A
Θα διαπιστώσουμε λοιπόν ότι σήμερα (Παρασκευή) ΟΛΑ τα πρατήρια στην Ελλάδα αγοράζουν αμόλυβδη 1.177,328 ευρώ (χθες Πέμπτη είχε 1.176,493 )
Όμως εδώ υπάρχει μια λεπτομέρεια σημαντική, το πρατήριο δεν αγοράζει τιμή διυλιστηρίου και ανάλογα την συμφωνία που έχει με την εταιρεία που συνεργάζεται, αγοράζει έως και 15 λεπτά πάνω, και πως προκύπτει αυτό; Αν η εταιρεία (το σήμα) έδωσε στον Πρατηριούχο τις αντλίες μπορεί ο αυτός να αγοράζει +5 λεπτά πάνω, αν του έκανε και το στέγαστρο, μπορεί να αγοράζει +8 λεπτά πάνω και αν του έκανε και όλο το μαγαζί, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
Εμείς ας πάρουμε μια μέση τιμή και ας πούμε ότι αγοράζει + 5 λεπτά, δηλαδή, 1.177,328 + 5 = 1,227,328, να προσθέσουμε και τον ΦΠΑ Χ 24%; = 1,521,886
Ωραία λοιπόν χωρίς μεταφορικά, χωρίς έξοδα, χωρίς απώλειες (θερμοκρασίες) το προϊόν έχει ήδη την τιμή που αγοράζουν οι πρατηριούχοι της Ξάνθης, της Καβάλας, της Ροδόπης, του Ηρακλείου, όλης της Ελλάδας τέλος πάντων, και εδώ ξεκινά η αναγούλα του μέσου “τάχα ξέρω”
Ας μας πει ένας που ξέρει μαθηματικά, πως βγαίνει μια επιχείρηση που πουλάει όσο αγοράζει, και ας πούμε ότι αγοράζει +2 λεπτά και όχι 5, ας μας πει λοιπόν ένας “τάχα ξέρω” πως βγαίνει μια επιχείρηση που πουλάει με 3 λεπτά κέρδος.
Να το κάνουμε τώρα πιο ενδιαφέρον; Ένα καλό πρατήριο στην επαρχία (πλέον ακόμα και στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα) πουλάει μέσο όρο 80.000 λίτρα, και ας πούμε ότι είναι από τους λίγους τυχερούς που κερδίζουν 3 λεπτά το λίτρο, δηλαδή κερδίζει το μήνα, 2,400 ευρώ τον μήνα!!!!!!!!
Με αυτά τα 2,400 πρέπει να πληρώσει τα μεταφορικά του βυτίου, τους υπαλλήλους, το ρεύμα, τις ζημιές, τις προκαταβολές φόρου, ενοίκια, ΕΦΚΑ και πολλά άλλα. Μπορεί να μας πει ένας “τάχα ξέρω” πως γίνεται αυτό;
Δεν γίνεται!!!!!!
Πάμε τώρα στους “εγκληματίες Ξανθιώτες πρατηριούχους, οι οποίοι αγοράζουν και αυτοί 1,521,886. Με μια μέση τιμή που πουλάνε σήμερα, κερδίζουν 12 λεπτά το λίτρο. Εντυπωσιακό, ένα πρατήριο με 80000 λίτρα το μήνα (όπως είπαμε και πιο πάνω) κερδίζει το ποσό των 9.600 ευρώ!!!!
TIPS: Μέχρι τώρα μιλάτε για το μοναδικό προϊόν το οποίο δεν έχει διατίμηση τιμής από το κράτος αλλά ξέρετε την αγορά του!
Αυτά είναι λεφτά…..ουπς, η δεν είναι έτσι! Εδώ ακριβώς είναι η κανονικότητα, ένα πρατήριο για να συντηρηθεί όχι να κερδίσει , πρέπει να πουλάει με μεικτό κέρδος το λιγότερο, 13 λεπτά! Από κει και κάτω, το πρατήριο μπαίνει μέσα. Ένα πρατήριο με 80000 λίτρα θέλει 5 άτομα (5 Χ 1300 το μήνα μεικτά) μόνο προσωπικό στην λειτουργία του, συν τον ιδιοκτήτη.
Και ακόμα χειρότερο; Πόσα είναι τα πρατήρια που πουλάνε 80.000 λίτρα, και στην Ξάνθη ξέρουμε πόσα είναι και δεν ξεπερνούν τα πέντε δάχτυλα του χεριού.
Να το κάνουμε ακόμα χειρότερο; Στην Ξάνθη το σύνολο των πρατηρίων είναι στα 50000 με 70000 χιλιάδες λίτρα τον μήνα, ενώ στα χωριά δεν ξεπερνούν τα 10000 λίτρα.
Πως επιβιώνουν; Με το να πουλάνε καταρχήν το κέρδος της λειτουργίας που είναι στα 10 με 13 λεπτά το λίτρο, και να έχουν και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες (πλυντήρια, λιπαντικά κλπ)
Τα πρατήρια της Ξάνθης είναι στην κανονικότητα, και αυτό ίσως θα τα σώσει. Στην Ελλάδα το 2005 υπήρχαν 6500 πρατήρια και σήμερα είναι λίγο περισσότερα από 3500. Στα επόμενα πέντε χρόνια θα κλείσουν άλλα 1000 πρατήρια, αυτά των 10000 λίτρων τον μήνα, θα ακολουθήσουν αυτά των 50000 λίτρων που θα τα πάρουν οι πολυεθνικές με τους πρατηριούχους να γίνονται υπάλληλοι.
Τότε είναι που ο “τάχα ξέρω” θα βλέπει τις πολυεθνικές να δουλεύουν με 20 και 25 λεπτά το λίτρο, αφού θα ελέγχουν όλη την αγορά, και οι χαλαζοχτυπημένοι “τάχα ξέρω” δεν θα μπορούν να μιλήσουν όχι για καρτέλ, αλλά θα ζητάνε και συγνώμη.
Και αν κάποιοι “τάχα ξέρω” και μη , απορούν που τα ξέρουμε αυτά, θα το κάνουμε ακόμα χειρότερο, το Δεκέμβριο του 2017, βουλευτής Θεσσαλονίκης πήγε σε νομοσχέδιο που έκλεινε 800 πρατήρια κάτω από οικοδομές με δικά μας άρθρα από το thessalonikopress, και με αυτά τα άρθρα λειτουργούν σήμερα.
Έτσι λοιπόν “τάχα ξέρω” και χαλαζοχτυπημένοι που μπαίνετε στα Στραβά και Ανάποδα και σχολιάζετε, σας περιμένουμε στα δικά μας σχόλια, για κάτι τέτοια ζούμε!
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;