Ρετρό τιμές περασμένης δεκαετίας φαίνεται ότι εφαρμόζει τελικά επιχείρηση «Γρηγόρης Μικρογεύματα». Μετά την επιλογή για δραστική μείωση των τιμών του καφέ, η εταιρία εμφανίζει εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων, ιδιαίτερα στο κατάστημα της Ξάνθης.
Την εποχή πριν το euro ο καφές ήταν μια φθηνή απόλαυση που κόστιζε λίγα κατοστάρικα. Μετά την έλευση του euro η στρογγυλοποίηση των τιμών προς τα πάνω σε όλα τα είδη, πολλά καταστήματα έφτασαν να πουλάνε ένα απλό Ελληνικό καφέ μέχρι και 4 euro.
Ο καφές όμως δεν παύει να είναι μια καθημερινότητα που οι Έλληνες δύσκολα θα αρνηθούν παρά την κρίση. Κάπως έτσι φαίνεται ότι σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος Γρηγόρης Μικρογεύματα στην Ξάνθη ( πιθανόν η πολιτική τιμών ισχύει σε όλη την Ελλάδα) και προσάρμοσαν πλέον τις τιμές στις ανάγκες του καταναλωτή.
Φαίνεται πως από την εποχή που επικρατούσε στην αγορά η «προσφορά» προϊόντων και υπηρεσιών, περνάμε στην αγορά της «ζήτησης», αλλά όχι των προϊόντων αλλά αυτή των τιμών, και οι εταιρείες που το σέβονται και το συνεκτιμούν ως προϋπόθεση, θα πρέπει να κινηθούν στους ίδιους δρόμους.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;