Με ένα μίνι μάρκετ, που θα ικανοποιεί τις βασικές ανάγκες των μελών του συνεταιρισμού που συστήνεται, ξεκινά η προσπάθεια του πρώτου κοινωνικού συνεταιρισμού για τη δημιουργία δομών χωρίς μεσάζοντες που θα παράσχει στα μέλη και τους καταναλωτές τα βασικά είδη σε τιμές ιδιαίτερα χαμηλές, ελάχιστα πάνω από τις τιμές χονδρικής και το κόστος λειτουργίας.
Αρχικά, θα υπάρχουν λίγοι κωδικοί και, σταδιακά, αυτή η δομή θα εμπλουτίζεται, όπως σημειώνει ο Π. Φιλιππίδης, μέλος της προσωρινής επιτροπής. Τα λίγα κέρδη που θα προκύψουν, προορίζονται να καλύψουν κοινωνικές ανάγκες των μελών του συνεταιρισμού, όπως είναι η σύμβαση με γιατρούς για την κάλυψη σε ζητήματα υγείας και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες.
«Η αγορά είναι ανεξέλεγκτη και λειτουργεί με καρτέλ» σημειώνει και αναφέρει ότι με την ύπαρξη του συνεταιρισμού, ο ανταγωνισμός θα αναγκαστεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα, όπως συμβαίνει με όλο το κίνημα «χωρίς μεσάζοντες».
Ανοιχτές διαδικασίες για όλους
Ο κοινωνικός καταναλωτικός συνεταιρισμός είναι ανοιχτός σε κάθε πολίτη που θέλει να συμμετάσχει, αναφέρουν οι υπεύθυνοι που καταρτίζουν το καταστατικό, με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και τη δημοκρατικότητα των διαδικασιών. Όπως λέει ο Π. Φιλιππίδης, στην Ευρώπη οι συνεταιρισμοί είναι υγιείς – σε αντίθεση με τα τοπικά παραδείγματα-, αποδίδουν και επεκτείνονται διαρκώς.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;