Η παρουσίαση μιας από τις παιδαγωγικά καινοτόμες δράσεις της Πιλοτικής Εφαρμογής πολλαπλών πηγών διδασκαλίας και μάθησης πραγματοποιήθηκε στην Ξάνθη την Παρασκευή από το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων.
Η παρουσίαση έγινε στο αμφιθέατρο του 7ου Γυμνασίου από τους επιστημονικούς υπεύθυνους και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, ενώ παρέστη η υπεύθυνη του προγράμματος Άννα Φραγκουδάκη.
Σε αυτή την πιλοτική εφαρμογή συμμετείχαν 27 εθελοντές, φιλόλογοι και φυσικοί καθώς και σχολικοί σύμβουλοι, που συμμετείχαν στην πιλοτική δράση επί τρία χρόνια από το 2010, σε γυμνάσια των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, τόσο αμιγή με μαθητικό πληθυσμό της μειονότητας όσο και με μικτό πληθυσμό μαθητών για την χρήση νέων σχολικών εγχειριδίων και εκπαιδευτικού υλικού στα μαθήματα της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας και της Φυσικής τα
Μιλώντας, μεταξύ άλλων για τα νέα εγχειρίδια, η Άννα Φραγκουδάκη ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η πιλοτική αυτή εφαρμογή οδήγησε στην έμπρακτη συμμετοχή των εκπαδευτικών σε αυτή τη διαδικασία και στη διαμόρφωση του υλικού, αποφεύγοντας μια παθητική εφαρμογή ενός υλικού. Ταυτόχρονα, ανέφερε ότι δεν πρόκειται για υλικό που απευθύνεται μόνο στους μαθητές από τη μειονότητα αλλά πρόκειται για καινοτόμο υλικό, το οποίο προσεγγίζει με νέο τρόπο τη διδασκαλία των τριών μαθημάτων και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές. Μάλιστα, σημείωσε, ότι το υλικό αυτό χρησιμοποιείται στα πιο γνωστά ιδιωτικά σχολεία.
Η πιλοτική αυτή χρήση πολλαπλών πηγών περιεχομένου και η διαφοροποιημένη διδασκαλία στηρίχθηκε στη φιλοσοφία του Νέου Σχολείου και των συναφών Προγραμμάτων Σπουδών που δοκιμάζονταν σε όλη τη χώρα και σε όλες τις βαθμίδες της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης το ίδιο διάστημα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;