Οι έλεγχοι που κάνει η τροχαία σε όλη την Ελλάδα έχουν προληπτική αποστολή και όχι κατασταλτική. Όμως ο τρόπος που γίνεται μερικές φορές δίνει την αίσθηση στους πολίτες ότι πρόκειται για έναν ακόμη τρόπο ώστε το κράτος να τους κάνει να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Αυτό είναι λάθος και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίοδος όπου στην Ξάνθη η τροχαία εφάρμοσε τον νόμο για την ζώνη , το κινητό και το πάρκινγκ. Είδαμε πολλούς οδηγούς να μην μιλάνε στο κινητό ενώ οδηγούν και περισσότερους να φοράνε την ζώνη.
Όμως τα πράγματα στους ελέγχους που πραγματοποιεί η τροχαία στις επαρχιακούς οδούς είναι διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές οι άνδρες της τροχαίας κάνουν ελέγχους κάνοντας οι ίδιοι παρανομίες και σε πολλές περιπτώσεις επικίνδυνες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο έλεγχος για ταχύτητα που έκαναν στη διασταύρωση για Λεύκη. Οι άνδρες της τροχαίας κατέλαβαν την λωρίδα επιτάχυνσης στην διασταύρωση (φώτο) και ανάγκαζαν όσους ερχόταν από το χωριό Λεύκη με κατεύθυνση την Ξάνθη να μπαίνουν στην κύρια λωρίδα κυκλοφορίας.
Το ίδιο επικίνδυνο ήταν και για τους ίδιους, οι οποίοι σταματούσαν τα αυτοκίνητα για έλεγχο που ερχόταν από το Πετροχώρι.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σημεία του νομού όπου έλεγχοι γίνονται κυρίως πάνω σε τέτοιες διασταυρώσεις. Επικίνδυνοι είναι επίσης και οι βραδινοί έλεγχοι όπου τα φωσφορούχα γιλέκα δεν επαρκούν αφού οι έλεγχοι γίνονται και τα αυτοκίνητα σταθμεύουν σε σκοτεινά σημεία, όπως συνέβη και το βράδυ της Τρίτης στο 2χλμ Ξάνθης – Καβάλας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;