Τα δελτία τύπου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι πλέον προβλέψιμα, το νόημα το ίδιο με την Περιφέρεια να κινείται στον Αστερισμό της Επιτυχίας ακόμα και πριν την Αναστάσιμη Ανάπτυξη της κυβέρνησης. Σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο τύπου (διαβάστε εδώ) η επισκεψιμότητα για το Πάσχα “βούλιαξε” την περιοχή. Από που προκύπτει αυτό; Δεν έχει σημασία το είπε η Περιφέρεια, στοιχεία όπως οι διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, διελεύσεις από διόδια, εισιτήρια από Κτελ δεν θα δούμε και φυσικά ούτε πρόκειται να δούμε.
Ο τουρισμός για την περιοχή είναι ένας αυτόματος πιλότος που οι δράσεις της περιφέρειας – οι περισσότερες ερασιτεχνικές- δεν έχουν καμιά επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα. Και όταν μιλάμε για τουρισμό στην ΑΜΘ και επιτυχία μιλάμε ουσιαστικά για την Θάσο όπου στους τουρίστες δεν δημιουργήθηκε η ανάγκη για το νησί από τις δράσεις της Περιφέρειας, αλλά από τις ανάγκες που καλύπτει το νησί σε μεγάλα τουριστικά γραφεία.
Ο ερασιτεχνισμός της Αντιπεριφέρειας του Τουρισμού σε ένα άρθρο
Όσοι διαχειρίζονται το κομμάτι του τουρισμού από την Περιφέρεια, Αντιπεριφερειάρχης και συνεργάτες, μιλάνε για συνεχείς επιτυχίες, και λογικό.
Σε κάθε τέτοια αναφορά δεν λείπει φυσικά πάντα ο Γιώργος Παυλίδης, η αιτία της επιτυχίας σύμφωνα με τον Μιχάλη Αμοιρίδη.
Στο ίδιο Post ο κ.Μιχάλης Αμοιρίδης μας παραπέμπει σε ένα άρθρο και σε μια συνέντευξη που έδωσε σε ΜΜΕ του εξωτερικού. Μπορούμε να παραβλέψουμε ότι θα μπορούσε το άρθρο να “εξαργυρωθεί” σε ένα προορισμό της ΑΜΘ και όχι τι λέει ο Αντιπεριφερειάρχης, αλλά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βασικά σημεία που δείχνουν το ερασιτεχνισμό με τον οποίο κινείται η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού.
Δύο σημεία είναι αρκετά, όποιος διαβάσει την συνέντευξη (σ.σ σε ηλεκτρονικό μέσο) θα διαπιστώσει πως όταν ο κ.Αμοιρίδης μιλά για τα εργαλεία του web της Περιφέρειας (ιστοσελίδα, apps Κλπ) δεν υπάρχουν ενεργά link προς αυτά. Οι χρήστες δηλαδή που διάβασαν το άρθρο αυτό δεν πήγαν μέσω παραπομπής στο site της Περιφέρειας, το οποίο κόστισε και 225.000 euro.
Ούτε ο ίδιος ούτε οι συνεργάτες του φυσικά φαίνεται πως δεν μπήκαν στο κόπο να το επισημάνουν, γιατί απλά δεν γνωρίζουν την σημασία των ενεργών Link προς το site της Περιφέρειας και ούτε φυσικά την δυναμική του Artcile Marketing.
Πιέσεις σε Παυλίδη από Καβάλα και Αλεξανδρούπολη για την Αντιπεριφέρεια Τουρισμού
Το τελευταίο διάστημα ο Γιώργος Παυλίδης δέχεται πιέσεις από την Καβάλα και Αλεξανδρούπολη ώστε η Αντιπεριφέρεια να αλλάξει χέρια και να αποχωρήσει ο Μιχάλης Αμοιρίδης. Αυτό φυσικά δεν πρόκειται να συμβεί για δύο λόγους. Πρώτον ο Μιχάλης Αμοιρίδης έχει άριστες σχέσεις με τον Γιώργο Παυλίδη και είναι από τους συνεργάτες που κάνει ότι του πει ο Περιφερειάρχης. Δεύτερον, στην Καβάλα και στην Αλεξανδρούπολη δεν υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο αυτή την στιγμή στην Αντιπεριφέρεια τουρισμού.
Το συμπέρασμα είναι ότι την διαχείριση του τουρισμού στην ΑΜΘ θα συνεχίσουν να την κάνουν στελέχη που δεν έχουν καμιά εξειδίκευση στο συγκεκριμένο τομέα και οι τελικές αποφάσεις θα παίρνονται από την ίδιο τον Περιφερειάρχη.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;