Με ένα σκωπτικό κείμενο, ο καταστηματάρχης της Αθήνας, που έγινε γνωστό μέσω του facebook έδειξε την ενόχλησή του για το μέτρο των ανοιχτών καταστημάτων.
Προέταξε τους οικογενειακούς λόγους και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, που περιέγραψε με σαρκασμό για να ανακοινώσεις στους πελάτες του καταστήματός του ότι θα παραμείνει κλειστό. Το ίδιο συνέβη με τις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ούτως ή άλλως, όμως, το μέτρο αυτό είναι προφανές ότι είχε σαν στόχο να μεταφέρει εισόδημα από τις μικρές επιχειρήσεις στα μεγάλα πολυκαταστήματα, οπότε, ο αγώνας των εμπόρων ήταν κατά μία έννοια, μάταιος.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;