Στη Βραζιλία η αλυσίδα καταστημάτων ρουχισμού C&A εγκατέστησε ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα για να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να έχουν μια τρίτη γνώμη σχετικά με ρούχα που σκέφτονται να αγοράσουν.
Οι ψηφιακές κρεμάστες έχουν οθόνη LCD πάνω στην οποία απεικονίζονται τα likes που έχει το ρούχο όπως εμφανίζεται στη σελίδα της C&A στο Facebook.
Τέλειο! Γλυτώσαμε εμείς οι άντρες από τις βαρετές βόλτες για ψώνια με την κοπέλα μας. Τώρα είναι ελεύθερες να πηγαίνουν μόνες του στα μαγαζιά αφήνοντας όμως την πιστωτική μας κάρτα στο σπίτι… ;)
Δείτε το video εδώ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;