Το 2010 η Green Apple Web Marketing Consultunts έβαζε έναν ορισμό στο διαδίκτυο, “Το Σύνδρομο του Βιετνάμ”, έγραφε τότε “Όταν οι Αμερικανοί μπλέχτηκαν στο πόλεμο του Βιετνάμ πίστευαν ότι η τεράστια πολεμική τους μηχανή ήταν θέμα χρόνου να συντρίψει τους Κόκκινους Χμερ. Έτσι χωρίς οργάνωση (οι πρόσφατες επιτυχίες σε 2ο Παγκόσμιο και Κορέα τους έδωσε άλλο «αέρα») ξεκίνησαν τις πολεμικές επιχειρήσεις και πολύ σύντομα κατάλαβαν ο εχθρός θα τους συμπαρέσυρε σε έναν πόλεμο φθοράς.
Την κακή αυτή οργάνωση (εσκεμμένη ή μη) ήρθαν να τη καλύψουν με το στρατιωτικό υλικό, χιλιάδες ελικόπτερα, τόνοι βομβών, εκατοντάδες αεροσκάφη και φυσικά εκατόμβη νεκρών. Αυτό χαρακτηρίστηκε ως «Σύνδρομο του Βιετνάμ» όταν τα κενά οργάνωσης καλύπτονται με τα χρήματα.
Στην Ελληνική αγορά το «Σύνδρομο του Βιετνάμ» μπορούσε να το δει σε όλες τις επιχειρήσεις και ειδικά σε αυτές που είχαν την οικονομική ευχέρεια. Η κακή οργάνωση, η απουσία στόχων και άλλων ποιοτικών χαρακτηριστικών καλύπτονταν πάντα από χρήματα.
Σήμερα που η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει σαν «τσουνάμι» τις επιχειρήσεις και δεν υπάρχει δυνατότητα τα κενά να καλυφθούν από τα χρήματα, το εν λόγω Σύνδρομο γίνεται ολοένα πιο ορατό.”
Στον Δήμο Ξάνθης αυτό το “Σύνδρομο” όπως φαίνεται είναι διαχρονικό και συνεχίζει να χτυπά τον Δήμο αλύπητα. Έτσι και με αφορμή τα Καρναβάλια, η κακή οργάνωση και φέτος, η μη καταγραφή στόχων, η παντελής έλλειψη γνώσης του αντικειμένου και από τον σημερινό πρόεδρο του Κέντρου Πολιτισμού, και η ανάγκη να “πουλήσουν” επιτυχία, τους αναγκάζει να το καλύψουν με χρήματα
Πριν καλά καλά δώσουν απαραίτητες πληροφορίες για τα Καρναβάλια, και αφού έβγαλαν στην δημοσιότητα με άναρχο τρόπο την Freepik αφίσα (το πιο λογικό είναι μετά τον ντόρο να την αλλάξουν), ενημέρωσαν τον κόσμο ότι για τις γιορτές θα κάνουν μόνο αυτό που μπορούν καλά, να βγάλουν 25000 ευρώ από το ταμείο και να φέρουν την Πάολα!!
Μάλιστα αυτή την “επιτυχία” την χρέωσαν στον Ηλία Ασκαρίδη, ο οποίος αμφιβάλλουμε αν καταλαβαίνει τι γίνεται αυτή την στιγμή στις πλάτες του. Έτσι αφού ακόμα ο ίδιος δεν έχει δώσει εξηγήσεις για τον απολογισμό των Χριστουγεννιάτικων δράσεων ώστε να δικαιολογηθούν τα χρήματα που δαπανήθηκαν, προχωρά τώρα με ψηλά το κεφάλι για την επόμενη αποτυχία του.
Πραγματικά, μπορεί κάποιος να πει με στοιχεία και όχι αέρα κοπανιστό που είναι στο μόδα, τι θα προσφέρουν τα 25000 ευρώ και η Πάολα στον θεσμό. Και αφού ο Δήμος Ξάνθης έχει σύμβουλο Big Feet Web Marketing , αναρωτήθηκαν όλοι μαζί τι θα πρόσφεραν στο θεσμό 25000 ευρώ και 10 διαχειριστές εμπειριών;
Αναρωτήθηκαν άραγε τι θα πρόσφεραν 25000 ευρώ σε μια καταγραφή προγράμματος για την αύξηση παραμονής μέσω των δράσεων;
Αναρωτήθηκαν ότι ο Λόγιος Αντιδήμαρχος , Μανώλης Φανουράκης,που τα κανονίζει όλα αυτά είναι η αιτία που το Καρνάβαλι καθιερώθηκε ως “Γιορτή Ημέρας” και όχι μια περίοδος ουσιαστικών εκδηλώσεων που θα μπορούσαν να συμμετέχουν επισκέπτες; Ας δούμε εδώ και το έγραφε το Xanthipress στην δοκιμαστική έκδοση του blog
Δεν αναρωτήθηκαν και δεν μπορούν να αναρωτηθούν για έναν βασικό λόγο, στον Δήμο μπήκαν για να αποκατασταθούν επαγγελματικά προσωρινά. Και για να δείξουν αποτελεσματικοί σε κάτι που δεν μπορούν να είναι, προσπαθούν να δείξουν ότι μπορούν, ότι ξέρουν “αγοράζοντας” επιτυχίες φέρνοντας την πίστα στην Πλατεία. Δεν τολμάνε να ρωτήσουν τι πρέπει να κάνουν γιατί έτσι θεωρούν ότι θα φανεί η ανικανότητα τους.
Αλλά εσάς τι σας νοιάζει που θα τα πληρώσετε όλα αυτά με το νεράκι που πίνετε, χαβαλές να γίνετε , rizla στρίψιμο στην πλατεία με την Πάολα, και κανένα σχόλιο στην Ομάδα Στραβά και Ανάποδα
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;