Αίσθηση έχει προκαλέσει η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Vodafone που προβάλλεται
και μέσω της οποίας γίνεται επώνυμη αναφορά στα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας των άλλων εταιριών. Πρόκειται για την διαφήμιση με τον περιπτερά που συγκρίνει τα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας και των τριών εταιριών.
Συγκεκριμένα, στο τηλεοπτικό σποτ γίνεται σύγκριση των όσων προσφέρει το πακέτο καρτοκινητής τηλεφωνίας της Vodafone, με αυτά που προσφέρουν τα πακέτα καρτοκινητής των COSMOTE και WIND, τονίζοντας τα «αδύναμα σημεία» των πακέτων των άλλων εταιριών, έναντι του πακέτου της Vodafone.
Όπως αναφέρεται και στο σποτ, η προσφορά της WIND με το πακέτο «F2G» δίνει απεριόριστη ομιλία και SMS μόνο προς τα καρτοκινητά WIND, η COSMOTE με το «What΄s Up» προσφέρει επίσης απεριόριστη ομιλία και SMS αλλά μόνο προς τα «What΄s Up» καρτοκινητά, ενώ η Vodafone υπερισχύει αφού τα προσφερόμενα λεπτά και SMS μπορούν να καταναλωθούν όχι μόνο προς καρτοκινητά Vodafone, αλλά προς όλους τα νούμερα Vodafone, είτε αυτά είναι καρτοκινητά, είτε ανήκουν σε συνδρομητές συμβολαίου.
Το σποτ καταλήγει με το μήνυμα «Πριν αποφασίσεις κάνε τις συγκρίσεις».
Είναι η πρώτη φορά που εταιρία κάνει τέτοια διαφήμιση, συγκρίνοντας άμεσα τις προσφορές του ανταγωνισμού, αφού μέχρι τώρα η αναφορά στον ανταγωνισμό γινόταν έμμεσα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα απαντήσουν COSMOTE και WIND σε αυτό το σποτ της Vodafone
Πηγή:www.xblog.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;